امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18554 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تخفیف ویژه «پوشاک هیراد» برای اصحاب رسانه

خبرایران :در راستای حمایت از تولید ملی و جامعه خبری ایران، اخبار رسمی در یک تفاهم با شرکت پوشاک مردانه هیراد، همکاری دوجانبه ای را در این زمینه آغاز کرد.
تخفیف ویژه «پوشاک هیراد» برای اصحاب رسانه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پوشاک هیراد، در این راستا و طبق این همکاری، بُن های تخفیفی پوشاک مردانه هیراد برای جامعه خبری درنظر گرفته شده تا در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه به منظور قدردانی از فعالان خبری، توسط اخباررسمی به خبرنگاران اهدا شود.

بر همین اساس، اخباررسمی با هدف حمایت از شرکت های تولیدی که در راستای اقتصادمقاومتی فعال و برندسازی مناسبی را در بازار انجام باشند، سعی در ایجاد محتوای خبری و حمایت از برندهای ملی  را دارد.

لازم به ذکر است که پوشاک هیراد به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای تولیدی لباس از اندوخته‌ای غنی از ایده، طرح و عمل، همراه با هدف‌گذاری‌های بلند مدت همراه شده است.

این واحد تولیدی با تجربه 25 ساله خود در کسوت مدیر تولید، همت خود را بر تولید با کیفیت بنا نهاده است و در همین راستا با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا، پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات در صنعت پوشاک توانسته است نه تنها در بخش طراحی، مدسازی و تولید که در حیطه خدمات فروش هم، فعالیت‌های خود را در بالاترین سطح استاندارد ایران مطرح کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب