امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18626 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر شهرام رشتی اعلام کرد؛

رویداد پرداخت ایران اولین گام شرکت‌های ایرانی برای ورود به عرصه بین‌المللی است

خبرایران: دکتر شهرام رشتی از بنیان‌گذاران شرکت اینفوتک گفت: از برگزاری رویداد پرداخت ایران بسیار هیجان‌زده‌ایم و معتقدیم که این اولین گام شرکت‌های ایرانی برای ورود به عرصه بین‌المللی است.
رویداد پرداخت ایران اولین گام شرکت‌های ایرانی برای ورود به عرصه بین‌المللی است

شرکت اینفوتک و مجموعه شرکت‌های زیر مجموعه آن را می‌توان یکی از شرکت‌های قدیمی و باسابقه صنعت پرداخت ایران دانست که سهم قابل توجهی در رشد این صنعت در کشور داشته‌اند. اینفوتک همواره سعی کرده است برای ارتقای صنعت پرداخت و در نتیجه آن ارائه سرویس بهتر به مردمک کشورمان، دانش و تکنولوژی شرکت‌های مطرح بین‌المللی را در ایران به کار گیرد تا صنعت پرداخت ایران نیز پیشرو با دنیا گام بردارد. با همین نگاه، شرکت اینفوتک به عنوان یکی از حامیان رویداد پرداخت ایران ۲۰۱۶ در این رویداد حضور خواهد یافت.

دکتر شهرام رشتی از بنیان‌گذاران شرکت اینفوتک در پاسخ به اینکه چرا اکنون زمان مهمی برای صنعت پرداخت و بانکی ایران است، گفت: سال ۲۰۱۶ سال هیجان‌انگیزی برای ایرانیان و شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت ایران بود. بعد از تحریم‌ها ما میزبان فعالان بین‌المللی بسیاری بودیم که برای کار با شرکت‌های داخلی و توسعه فرصت‌های موجود در ایران، به این کشور آمدند و ما امیدواریم که خدمات پرداختی خود را در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی گسترش دهیم.  

وی در ادامه گفت:۸ سال تحریم تأثیر بسیاری روی شرکت‌های ایرانی گذاشت اما به ما این فرصت را داد تا مهارت‌ها و شرکت‌های خودرا توسعه دهیم؛ بنابراین وقتی‌که شرکت‌های خارجی به ایران بیایند، پیشرفت‌های بسیاری را در تکنولوژی به‌ویژه بخش نرم‌افزار مشاهده خواهند کرد. معتقدیم که این فرصت بسیار خوبی برای ما است تا به پلتفرم‌های بین‌المللی متصل شویم و از مزایای آن برای پیشرفت اقتصاد کشور بهره‌مند شویم.

رشتی گفت: اگر بخواهم بگویم که این ۸ سال تحریم چطور به ما کمک کرد باید به این موضوع اشاره کنم که ما توانستیم برای اولین بار در خاورمیانه و آفریقا، پلتفرم NFC را راه‌اندازی کنیم تا از طریق سیم‌کارت‌های NFC، پرداخت‌های کیف پول و آنلاین داشته باشیم. این کارها توسط برنامه نویسان و مهندسان ایرانی داخلی و اپراتور بین‌المللی ایرانسل انجام شد. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این باشیم که شرکت‌های ایرانی چنین پلتفرم‌هایی را ارائه دهند تا کسب‌وکارهای متوسط و کوچک بتوانند از مزایای پرداخت‌های همراه بهره‌مند شوند.

او در پایان با اشاره به رویداد پرداخت ایران ۲۰۱۶ گفت: به شرکت‌های بین‌المللی خوش‌آمد می‌گوییم و از برگزاری رویداد پرداخت ایران بسیار هیجان‌زده‌ایم. معتقدیم که این اولین گام شرکت‌های ایرانی برای ورود به عرصه بین‌المللی است و از هر شرکتی که برای کمک به پیشرفت اقتصاد و ارائه خدمات بهتر به مردم به ایران می‌آید، کاملا حمایت می‌کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب