امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18643 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین برف پاییزی از معابر شمال تهران پاکسازی شد

خبرایران:عملیات پاکسازی معابر از اولین برف پاییزی با حضور نیروهای عملیاتی ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک در محورهای بزرگراهی و معابر اصلی شمال تهران اجرا شد.
اولین برف پاییزی از معابر شمال تهران پاکسازی شد

 به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس مجید نوربخش معاون  امور شهری و محیط زیست  شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در حالی که یک ماه به فصل زمستان باقی مانده است برف پاییزی ،  شمال تهران را  بعد از چند روز آلودگی هوا  سفیدپوش  و ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک خدمات رسانی به  شهروندان را آغاز کرد.
وی افزود:  با توجه به ویژگی های آب و هوایی در شمال تهران ، شهرداری منطقه یک ستاد برف روبی را از اول آبان ماه تشکیل و اقدام به تکمیل مخازن  و تجهیز پایگاه های اصلی و فرعی در نواحی ده گانه و بزرگراه ها نموده است .
نوربخش تصریح کرد: عملیات پاکسازی معابر اصلی و بزرگراهی به طور کامل انجام شد و با ادامه بارش ها از ساعت 4 صبح روز دوشنبه نیز آغاز و تا زمان باز شدن مدارس با هدف تسهیل توام با ایمنی برای تردد دانش آموزان ادامه یافت .
معاون  امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه  یک گفت : پاکسازی معابر اصلی درجه یک ، دو  و بزرگراهها به صورت ویژه با آغاز بارش ها انجام و پس از آن معابر درجه 3 پاکسازی می شود که سعی بر این است که در معابر درجه 3 از شن مخصوص استفاده نشود و پاکسازی به صورت عملیات دستی و مکانیزه اجرا شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب