امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18668 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتربهزاد بهرامی نسب اعلام کرد؛

درخشش دانشگاه جامع علمی کاربردی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

خبرایران : معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: این دانشگاه در سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور مقام یازدهم و رتبه دوم در بخش هنری ادبی در میان دانشگاه های کشور را کسب کرد.
درخشش دانشگاه جامع علمی کاربردی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی، مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور با حضور تولیت آستان قدس رضوی، مسئولان فرهنگی دانشگاه ها و برگزیدگان رشته های مختلف قرآنی در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

 دکتربهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این جشنواره به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و با مشارکت سایر دستگاه ها و دانشگاه های کشور از 20 تا 23 آبان ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

 وی گفت: این جشنواره بعنوان نمادی از فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور بوده که در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سراسر کشور هر ساله برگزار می ‌شود و تلاش دارد تا با ایجاد فضای رقابتی سالم بین دانشجویان زمینه شکوفایی استعدادهای قرآنی آنان را فراهم کند و عده کثیری از شیفتگان قرآن و عترت را دورهم گرد آورد تا روح و جان خویش را با نور قرآن و اهل بیت( علیهم السلام) عطرآگین کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: منتخبان دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در یک رقابت تنگاتنگ توانستند حائز 11 مقام برتر در سی و یکمین جشنواره ملی شوند و در بخش هنری ادبی مقام دوم را از لحاظ تعداد مقام بین دانشگاه های کل کشور کسب کند.

لیست نفرات برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی در جشنواره ملی قرآن و عترت به شرح ذیل می باشد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب