امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18715 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسابقه دانشجویی معمار برتر

خبرایران: مسابقه دانشجویی معمار برتر با هدف تشویق دانشجویان معماری برای طراحی معماری مبتنی بر ایده‌ پردازی و خلاقیت از سال 1392 توسط مرکز معماری ایران و همکاری صاحب نظران معماری و شهرسازی برگزار می‌شود.
مسابقه دانشجویی معمار برتر

موضوع خلاقیت و ایده و آنچه باعث ایجاد نظر، و بینش در میان دانشجویان معماری می‌شود، امری است که کمتر به آن پرداخته می‌شود. به همین خاطر برگزار کنندگان و شورای سیاست‌گذاری مسابقه معمار برتر، موضوع مسابقه را هر سال با در نظر گرفتن مقوله خلاقیت و مسأله کاوی و با تأکید بر اصلاح وضع موجود و ساماندهی معماری موجود انتخاب می‌کنند.

اولین دوره مسابقه دانشجویی معمار برتر با موضوع ساماندهی بام‌های مسکونی در سال ۱۳۹۲ و با داوری آقایان کامران افشارنادری، علیرضا تغابنی، فرهام مقدم راد و رضا نجفیان و دومین دوره مسابقه نیز در سال ۱۳۹۳ با موضوع طراحی و ساماندهی نماهای شهری و با داوری خانم حبیبه مجدآبادی و  آقایان رضا مفاخر و بهرام کلانتری برگزار شد. سومین دوره ی مسابقه معمار برتر نیز با موضوع معماری فضاهای مرده ی مسکونی در سال 1394 با مدیریت دکتر افشار نادری و تیم داوری دکتر شهاب میرزاییان، مهندس فرهام مقدم راد و مهندس سارا کلانتری برگزار گردید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب