امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18738 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تاکید بر پیگیری علت حادثه؛

وزیر نفت به خانواده جانباختگان سقوط بالگرد تسلیت گفت

خبرایران:وزیر نفت در پیامی، جان باختن پنج نفر را در سانحه سقوط بالگرد در آب‎های دریای خزر به بازماندگان آنان تسلیت گفت.
وزیر نفت به خانواده جانباختگان سقوط بالگرد تسلیت گفت

 به گزارش خبرایران از وزارت نفت، در پیام تسلیت بیژن زنگنه آمده است: متاسفانه سحرگاه امروز هفتم آذرماه، بالگرد شرکت «یاس ایر کیش» که در اجاره شرکت نفت خزر بود و قصد انتقال یکی از کارکنان بیمار پیمانکار سکوی امیرکبیر را به بیمارستان داشت، سقوط کرد و در این حادثه، همکار یاد شده و چهار نفر از خدمه بالگرد جان باختند.
وزیر نفت در این پیام اضافه کرد: امیدوارم با روشن شدن علت این حادثه که از سوی مسئولان امر در دست پیگیری است، از تکرار این قبیل حوادث جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا، بامداد امروز (یکشنبه) بالگرد شرکت یاس ایر کیش که در اجاره شرکت نفت خزر بود و برای انتقال یکی از کارکنان بیمار به سکو اعزام شده بود، پس از برخاستن از سکو دچار حادثه شد و سقوط کرد.
«رمضان شریف» مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 4:30 بامداد امروز(یکشنبه) یک فروند بالگرد MI17 نیروی هوافضای سپاه که در اختیار ماموریت‌های شرکت نفت خزر بود، در اقدامی برای نجات یکی از کارکنان زحمتکش این شرکت که دچار عارضه قلبی شده بود، برای امدادرسانی به سکوی نیمه شناور امیرکبیر واقع در 20 کیلومتری بندر امیرآباد استان مازندران اعزام شد.
وی ادامه داد: این بالگرد پس از سوار کردن بیمار مدت کوتاهی پس از برخاستن از سکو در مسیر ساحل دچار سانحه شده و در دریای خزر سقوط کرد و پنج سرنشین آن به لقاء الله پیوستند.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نام جانباختگان این سانحه سرهنگ خلبان بازنشسته سید حسن محمدی کهنگی، خلبان دوم سرهنگ پاسدار غلامرضا میرزایی، مهندس پرواز سرهنگ بازنشسته رضا سنقری، سرهنگ بازنشسته مهندس حسین جعفرزاده و علی مرداسی از کارکنان شرکت نفت خزر اعلام کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب