امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18753 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دهمین نمایشگاه صنعت آرد و نان برگزار می‌شود

خبرایران:دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان (Ibex ۲۰۱۶) با حضور ۱۷۴ شرکت داخلی و خارجی ۱۶ آذر در تهران آغاز به کار می‌کند.
دهمین نمایشگاه صنعت آرد و نان برگزار می‌شود

به گزارش خبر ایران از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، شرکت‌های مشارکت‌کننده در این نمایشگاه مشتمل بر ۱۱۵ شرکت داخلی و ۵۹ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، ترکیه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، سوئیس، هلند، روسیه، جمهوری چک، کره جنوبی، لبنان و لهستان هستند.

تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات تولید نان، تولیدکنندگان نان شیرینی و کیک، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات کافه قنادی، تولیدکنندگان آرد و... از جمله گروه‌های کالایی دهمین نمایشگاه آرد و نان هستند.

این نمایشگاه در فضایی بیش از شش‌هزار متر مربع تا ۱۹ آذر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت آرد و نان، حمایت از احداث و توسعه واحدهای تولید نان صنعتی در کشور، ساماندهی زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان از طریق بخش خصوصی، رویکرد حمایت از تولیدگران داخلی از مزرعه تا سفره با لحاظ داشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی از جمله اهداف این نمایشگاه است.

در حاشیه این نمایشگاه همایشی با عنوان "راهکارهای ارتقای کیفی نان" و همچنین "کارگاه آموزشی پخت نان" برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب