امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18755 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سرشماري عمومي نفوس و مسکن 95؛

80 درصد خانوارهاي شميرانات مشارکت فعال داشتند

خبرایران:در سرشماري عمومي نفوس و مسکن سال 95، بيش از 80 درصد از خانوارهاي شهرستان شميرانات در اين طرح ملي، فعالانه مشارکت کردند.
80 درصد خانوارهاي شميرانات مشارکت فعال داشتند

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس محمد مرادي معاون برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري اين منطقه و مدير اجرايي ستاد سرشماري عمومي نفوس و مسکن منطقه يک با بيان خبر فوق اظهار داشت: در اين سرشماري  بيش از 40 درصد از خانوارهاي  شهرستان شميرانات اقدام به ثبت نام اينترنتي کردند و مابقي با مراجعه  ماموران آمارگيري، اطلاعات خويش را حضوري اعلام و در اين طرح ملي مشارکت کردند.
وي گفت : منطقه يک با 2 ستاد سرشماري به 398 حوزه جغرافيايي تقسيم شده بود و157 نفر مامور سرشماري و اجرايي، طرح را در اين محدوده پوشش دادند که  هر مامور آمار سه حوزه را جمع آوري کرد.
مرادي تصريح کرد: قبل از شروع طرح  سرشماري از داوطلبان در سراهاي محلات شمال تهران جهت جذب کارشناسان مسئول و مامورين سرشماري ثبت نام بعمل آمد و پس از پايش ، نيروها گزينش و جذب شدند.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: دوم آذر ماه پايان سرشماري نفوس و مسکن 95 بود و غائبين مي توانند با ستاد سرشماري و يا مامور آمار گيري تماس گرفته  و نسبت به ارائه اطلاعات آماري خود اقدام نمايند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب