امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18764 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در روزهای آخر ماه صفربرگزار می‌شود؛

مراسم و داع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در منطقه 21

خبرایران:مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر دو شهید گمنام در روزهای آخر ماه صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در منطقه 21 برگزار می‌شود.
مراسم و داع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، دکتر جمال بافرانی شهردار این منطقه ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت:سخن گفتن از مقام و جایگاه شهدا همواره خارج از توان کلام و نطق است و شاید بهترین تعریف در بیان جایگاه ایشان همان چراغ فروزانی است که بر تارک عرش می درخشد و فرا روی رهروان مسیر هدایت پرتو افشانی می کند.

وی با بیان اینکه سیره عملی شهدای هشت  سال دفاع مقدس میدانی به وسعت تاریخ  اسلام  ومحلی راستین برای عبوراز شعوروعمل بود، تصریح کرد:جهاد فی سبیل الله به همت مردان و جهادگرانی ازجنس اسلام ناب به تجلی نشست و باب شهادت بازشد که  با همه وجود به میدان آمده و به دعوت پیرفرزانه خویش بت شکن قرن بیستم امام خمینی(ره) لبیک گفته  جان در طبق اخلاص گذاشته و در مقابل همه استکبار و به سرکردگی فرعونیت قد برافراشته و کمر متجاوزین رابه خاک مذلت نشاندند.

شهردار این منطقه ادامه داد:شهدا به جهان دیگر شتافتند؛ تا از سراب دنیای فانی به حقیقت محض الهی بپیوندند و با شهادت سرخ خویش، نهال سبز اسلام ناب محمدی(ص) را آبیاری کنند.

بافرانی با بیان اینکه در منطقه 21،دو مکان متبرک به وجود شهدای گمنام است  ، افزود: این بار افتخار میزبانی دو شهید گمنام با درخواست شورایاری محل و با پیگیری معاونت اجتماعی این منطقه در بوستان استقلال خواهد بود.

 گفتنی است؛مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام شامگاه یکشنبه 7آذر بعد از نماز مغرب و عشاء واقع  در شهرک استقلال بلوار دکتر عبیدی در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار و همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام روز دوشنبه ساعت 9صبح از چهارراه صدف، خیابان شاهد غربی ،شهرک استقلال در بوستان استقلال برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب