امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18777 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

داریوش ارجمنداعلام کرد؛

اعتیاد یک مرگ در بی خبری کامل است / اعتیاد یک خودکشی تدریجی است

خبرایران:پيشكسوت سینما و تلویزیون، با همایش ملی صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر همراه شد .
اعتیاد یک مرگ در بی خبری کامل است / اعتیاد یک خودکشی تدریجی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ داريوش ارجمند در ديدار با مديركل دفتر توسعه مشاركت هاي مردمي ستاد مبارزه با مواد مخدر ، اعتیاد را یک مرگ تدریجی دانست و افزود: اعتیاد به مواد مخدر یک خودکشی تدریجی است، خود کشی برای افرادی که شهامت در وجودشان نیست.

وي با اشاره به مشاهدات و تجربیات خود، نقش خانواده را در پيشگيري از اعتياد فرزندان بسیار مهم دانست و گفت: آموزش های اولیه به ویژه در خانواده و مدرسه اولین پی ریزی تربیتی برای افراد جامعه است تا فردایی دور از مواد مخدر داشته باشند.

این هنرمند سینما و تلویزیون افزود: اعتیاد یک مرگ در بی خبری کامل است! و برای رهایی از این بلای خانمانسوز باید مسوولیت به خانواده ها و اجتماع برگردانده شود.

محمد بیرجندی مديركل دفتر توسعه مشاركت‌هاي مردمي و سازمان هاي مردم نهاد ستاد نیز با بیان دیدگاه ها و برنامه‌های دولت برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ، نقش مشارکت مردم را موثر و پررنگ خواند و گفت: آگاهی‌بخشي به مردم و مشارکت آنان در عرصه مبارزه طي دو سال گذشته روند خوبی پیدا کرده و خیرین بسیاری در اين امر شركت‌كرده اند.

وی افزود: دانایی و افزایش آگاهی مردم در پیشگیری و درمان یک ضرروت است.

بيرجندي به نقش افراد با نفوذ در اجتماع اشاره و عنوان کرد: اجتماعی شدن مبارزه نيازمند آماده شدن فضايي مناسب است، لذا ما در این راه به یاری همه هنرمندان و چهره های محبوب اجتماعی نیاز داریم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب