امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18784 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد؛

ارائه خدمات رایگان توسط 50 دفتر خدمات نوسازی در پایتخت/بیش از 2هزار میلیاردتومان برای تأمین زیرساخت ها در مناطق هزینه کرده ایم

خبرایران :مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه تأمین زیرساخت های مورد نیاز در بافت فرسوده از وظایف دولت است، گفت: شهرداری تهران در یک دهه اخیر بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت ها در حوزه های مختلف هزینه کرده است.
ارائه خدمات رایگان توسط 50 دفتر خدمات نوسازی در پایتخت/بیش از 2هزار میلیاردتومان برای تأمین زیرساخت ها در مناطق هزینه کرده ایم

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عبادلله فتح با بیان این مطلب افزود: درهمین حال باید اعلام کنم که شهرداری پایتخت براي تأمين سرانه‌هاي خدماتي در برخی مناطق ناگزير است تا ملك مسكوني در اين مناطق را تملك کرده و آنها را به فضاهاي سبز، آموزشي و یا بهداشتي تغيير دهد  تا سرانه مورد نياز منطقه تأمين شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف مدیریت شهری تهران در بافت های  فرسوده شهری این کلان شهر ارتقای سطح کیفیت زندگی بوده است، عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیز شهروندان پایتخت از تخفیف های بسیار خوبی به نسبت گذشته برای نوسازی ملک خود در  بافت فرسوده برخوردار هستند.

فتح اللهی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرداری ریالی از  شهروندان برای صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده دریافت نمی کند، تصریح کرد: مختصر هزینه ای که هم دریافت می شود بر مبنای قانون و مربوط به عوارض آموزش  و پرورش، بیمه و نظام مهندسی است.

وی خاطرنشان کرد: وام نوسازی نیز که در اختیار شهروندان ساکن در بافت فرسوده  قرار می گیرد به صورت قرض الحسنه است. همچنين  با تلاش شهردار تهران و تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری نیز به میزان دولت یارانه برای وام های نوسازی در نظر گرفته است و تمام این موارد برای عادلانه شدن مشوق هاست.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه با اشاره به فعالیت 50 دفتر خدمات نوسازی درپایتخت، گفت: هم اكنون كليه خدماتي كه توسط اين دفاتر ارايه مي شود به صورت كاملا رايگان است.

فتح اللهي تاكيد كرد: اين دفاتر می توانند در هر شرایطی وضعیت مطلوب را برای تحقق نوسازی در محلات فراهم آورند.

وی در پايان اضافه کرد: دفاتر خدمات نوسازی به عنوان مجموعه هایی فنی، متخصص و متعهد شناخته می شوند که دانش، تجربیات و اطلاعات خود را در اختیار مجموعه مدیریت شهری نیز قرار می دهند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب