امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18837 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات:

جیتکس 2016 از الکامپ الگو گرفت/ شبکه ملی اطلاعات در الکامپ امسال معرفی می‌شود

خبرایران:عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات معتقد است نمایشگاه جیتکس در حمایت از کسب و کارهای نوپا، از الکامپ الگو گرفته است.
جیتکس 2016 از الکامپ الگو گرفت/ شبکه ملی اطلاعات در الکامپ امسال معرفی می‌شود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری الکامپ بیست و دوم، خسرو سلجوقی در این باره توضیح داد: یکی از اقدامات ارزشمند سال گذشته در نمایشگاه الکامپ، حمایت از کسب و کارهای نوپا و در نظر گرفتن یک سالن ویژه این کسب و کارها بود. پس از این رویداد شاهد این بودیم که نمایشگاه جیتکس در دوبی نخستین دوره global startup movement را در حمایت از کسب و کارهای نوپا برگزار کرد که به نظر می‌رسد از الکامپ الگو گرفته است.

وی با بیان این که ورود و دخالت دولت در الکامپ در سال‌های گذشته این نمایشگاه را با افت و خیزهای مختلفی روبرو کرده بود گفت: با واگذاری نمایشگاه به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان نماینده صنف ICT، فرصت رشد برای الکامپ فراهم شده و امیدواریم همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با سازمان نصر ادامه پیدا کند.

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ادامه داد: انتظار ما این است که نمایشگاه امسال از سال گذشته پربارتر باشد چرا که برگزارکنندگان آن هم تجربه سال گذشته و هم فرصت بیشتری برای فعالیت در اختیار دارند.

سلجوقی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی برای معرفی فعالیت‌های خود در حوزه دولت الکترونیکی در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت گفت: شبکه ملی اطلاعات در الکامپ به مسوولان، متخصصان و مردم معرفی خواهد شد.

وی با بیان این که حضور شرکت‌های خارجی در الکامپ جایگاه خاص خود را دارد گفت: مشکلات بر سر راه لغو تحریم‌ها پس از برجام در حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند در نمایشگاه الکامپ به بحث گذاشته شود.

براساس این گزارش، بیست و دومین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در روزهای 25 تا 28 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب