امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18861 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

24 آذر برگزارمی‌شود؛

بیستمین اجلاس سالانه شورای مبلمان کشورهای آسیایی در ایران

خبرایران:دبیرکل شورای مبلمان با اشاره به برگزاری بیستمین اجلاس سالانه شورای مبلمان کشورهای آسیایی در ایران گفت: فعالان تجاری مبلمان کشورهای آسیایی برای ارزیابی بازار ایران و حضور در این اجلاس به ایران سفر می‌ کنند.
بیستمین اجلاس سالانه شورای مبلمان کشورهای آسیایی در ایران

به گزارش خبرایران به نقل از شورای ملی مبلمان مظفر علیخانی، گفت: بیستمین اجلاس سالانه شورای انجمن‌های مبلمان کشورهای اسلامی (کافا) در ایران برگزار می‌شود.

دبیرکل شورای ملی مبلمان با بیان اینکه برای نخستین بار در ایران این اجلاس برگزار می‌شود گفت: اجلاس کافا هر سال در  کشورهای آسیایی عضو کافا برگزار می‌شود که آخرین بار در کشور چین برگزار شد و امسال بیستمین دوره این اجلاس سالانه در ایران برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: رئیس اجلاس کافا ژوو جاونگلیو برای نخستین بار جهت ارزیابی بازار ایران و همچنین نمایندگان و 25 عضو دیگر از انجمن‌های مسلمان کشورهای آسیایی در این اجلاس حضور دارند.

علیخانی تصریح کرد: نمایندگان انجمن‌های مسلمان کشورهای آسیایی، پاکستان، اتاق بازرگانی مبلمان فیلیپین،‌انجمن مبلمان اندونزی، انجمن مبلمان سنگاپور، تایلند، کره جنوبی در این اجلاس حضور دارند.

دبیرکل شورای مبلمان تصریح کرد: میزبانی اجلاس کافا باعث می‌شود تا تعداد زیادی از فعالان مبلمان برتر کشورهای آسیایی به ایران سفر کنند و همچنین یک زمینه بسیار مناسبی برای آشنایی با بازار و پتانسیل‌های ایران ایجاد می‌شود.

علیخانی بیان داشت: باید برند مبلمان ایرانی را در مرحله اول به کشورهای آسیایی و کشورهای مقصد صادراتی معرفی کرد و در مرحله دوم راه‌های توسعه صادرات را به کشورهای اروپایی گسترش دهیم.

وی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری  اجلاس کافا و حضور میهمان‌های خارجی هدف قاعی ما که گسترش میزان صادرات است محقق شود و  این اجلاس 24 آذر در تهران برگزار می‌شود.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب