امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1888 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معصومه ابتکار ؛

وزارت نفت باید مازوت را از سبد سوختی نیروگاه ها حذف کند

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وزارت نفت باید تلاش کند با افزایش تولید گازطبیعی، مازوت را از سبد سوختی نیروگاه های برق حذف کند.
وزارت نفت باید مازوت را از سبد سوختی نیروگاه ها حذف کند
به گزارش خبرایران از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهارداشت: تولید گاز طبیعی باید به سطحی برسد که به طور کامل جایگزین سوخت مایع در نیروگاه ها شود و به امید خدا سال آینده با افزایش تولید گاز دیگر نیروگاه های برق با مازوت فعالیت نمی کنند و کشور از زیان ناشی از این سوخت رها می شود.

وی خطاب به مسئولان وزارت نفت گفت: راهکارهای جایگزینی گاز را با مازوت بیابید زیرا تمام مناطق تحت تاثیر مصرف این حامل سوخت در نیروگاه ها است.

معاون رئیس جمهوری در پاسخ به پرسش شانا مبنی بر اینکه چرا وزیر نفت عضو شورای عالی محیط زیست نیست، اظهارداشت: در جلسه های بعدی از وزیر نفت دعوت می کنیم تا در جلسات شورای عالی محیط زیست شرکت کند.

ابتکار تصریح کرد: ما می توانیم هر کدام از وزیران را با حق رای به شورای عالی محیط زیست دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل تاخیر در صدور مجوز واحد تولید بنزین پالایشگاه چیست، گفت: در آینده نزدیک این امر محقق می شود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب