امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18888 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برف روبی معابر شمال تهران در دور جدید بارش ها

خبرایران:با آغاز دور جدید بارش ها سایت های برف روبی شمال تهران با آماده باش نیروهای عملیاتی از بامداد روز جمعه - 19 آذر ماه – اقدام به پاکسازی معابر نمودند.
برف روبی معابر شمال تهران در دور جدید بارش ها

به  گزارش  خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس سید علیرضا حسینی قائم  مقام  شهردار منطقه یک  با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : با تکمیل ظرفیت و تجهیز مجدد  کلیه مخازن و سایت های خدمات زمستانی، کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روب آماده عملیات برف روبی و  رفع لغزندگی شبکه معابر در دور جدید بارش ها  شدند .
وی گفت: به دلیل حجم بارش برف در شهرک های شمالی از جمله شهرک های قائم(عج) ، محلاتی ، نفت و محلات ولنجک، دارآباد، سوهانک و... نیروهای ستاد برف روب به صورت آماده باش در این محدوده ها مستقر و اقدام به پخش شن مخصوص و بازگشایی معابر نمودند.
این مقام مسئول تصریح کرد: با سرعت عمل نیروهای ستاد برف روب بزرگراه های اصلی و معابر شریانی درجه اول و پر تردد منطقه در اولویت اجرا قرار گرفت و عملیات برف روبی با سرعت در آنها اجرا شد و در حال حاضر کلیه معابر باز است و تردد در آنها انجام می شود.
قائم مقام  شهردار منطقه یک از شهروندانی که قصد تردد در معابر شمالي تهران را دارند خواست از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت نیاز به وسایل نقلیه شخصی علاوه بر رعايت سرعت مجاز، نكات ايمني و فاصله مناسب از خودروهاي ديگر ، از تجهيزات ايمني نظيرلاستيك يخ شكن و زنجير چرخ استفاده نمایند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب