امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18914 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر جمشید شنبه زاده اعلام کرد؛

برگزاری نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل C4I دردانشگاه خوارزمی/ حضور 500 شرکت کننده از حوزه های مختلف در کنفرانس/ ارسال 140 مقاله پژوهشی و تخصصی در کنفرانس 9

خبرایران:دبیر نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل «C4I»گفت: تاکنون 140 مقاله پژوهشی و تخصصی به نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل C4I ارسال شده و حدود یک سوم از این مقالات پذیرفته شده که به صورت مقاله و پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.
برگزاری نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل C4I دردانشگاه خوارزمی/ حضور 500 شرکت کننده از حوزه های مختلف در کنفرانس/ ارسال 140 مقاله پژوهشی و تخصصی در کنفرانس 9

به گزارش خبرنگار خبرایران،نشست خبری نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل «C4I» صبح امروز21 آذرماه 1395 با حضور«دکتر جمشید شنبه زاده» دبیر نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل «دکتر مصطفی اصلانی مقدم» دبیر انجمن فرماندهی و کنترل و اصحاب رسانه در دانشگاه خوارزمی برگزار ودراین نشست خبری« دکتر جمشید شنبه زاده»دبیر نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل اظهارداشت: حدود یکسال برای برگزاری نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل «C4I»  برنامه ریزی شده و هدف ما ازبرگزاری نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل «C4I»ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی دراین حوزه خواهد بود.

دکتر شنبه زاده تصریح کرد: فراهم کردن بستری برای تبادل و تعامل صنایع، سازمان ها و محققین حوزه C4I، توسعه رویکردهای کاربردی بومی، مشارکت گسترده تر بخش های دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور و مشارکت گسترده تر دستگاه های حاکمیتی کشور دیگر اهداف ما از برگزاری این کنفرانس خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 140 مقاله پژوهشی و تخصصی به نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل C4I ارسال شده و حدود یک سوم از این مقالات پذیرفته شده که به صورت مقاله و پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

دبیرنهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل افزود: در این کنفرانس همچنین نشست های تخصصی در حوزه مسائل تئوریک فرماندهی و کنترل، طرح تجربیات عملی از سوی برخی از دستگاه ها از جمله وزارت نفت و ناجا و همچنین معرفی تولیدات و محصولات پژوهشگران و دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: حدود 500 شرکت کننده از حوزه هایی همچون دفاعی، نظامی و امنیتی، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت و همچنین ستادهای بحران و آتش نشانی که به صورت مستقیم درگیر این موضوع بوده و در این کنفرانس شرکت کنند.

دکتر شنبه زاده ادامه داد: این کنفرانس با همکاری دانشگاه خوارزمی تهران و انجمن علمی فرماندهی و کنترل ایران در آذر ماه 1395 با شعار«فرماندهی و کنترل، توسعه ملی» 24 و 25 آذر ماه از ساعت 30/08 الی 17در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

وی مفاهیم پایه، نظری و راهبردی فرماندهی و کنترل، نقش فرماندهی و کنترل در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، پایش و ارزیابی در توسعه و اقتدار ملی، کاربرد فرماندهی و کنترل در سازمان‌های غیرنظامی و علوم و فناوری‌های حوزه ی فرماندهی و کنترل و امنیت، پایداری و توسعه در سامانه‌های فرماندهی و کنترل را از جمله محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

دکتر اصلانی مقدم: به دنبال بومی سازی بحث های مربوط به فرماندهی و کنترل هستیم

دکتر مصطفی اصلانی مقدم دبیر انجمن فرماندهی و کنترل نیز درادامه این نشست خبری اظهارداشت: کنفرانس فرماندهی و کنترل هرسال مباحث مختلفی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و تقویت فرهنگ شناخت موضوعی فرماندهی و کنترل، فراهم سازی زیرساخت های توسعه، ایجاد تعامل بین سازمان های دفاعی و استفاده از ظرفیت های نیروها به منظور تامین نیاز سازمان های ذیربط و همچنین آشنایی دانشجویان و فرهیختگان علمی با موضوع فرماندهی وکنترل از جمله اهداف عمده برگزاری این کنفرانس است.

دبیر انجمن فرماندهی و کنترل تاکید کرد: به دنبال بومی سازی بحث های مربوط به فرماندهی و کنترل هستیم، زمانی این بحث در کشورمان بومی خواهد شد که بتوانیم از ظرفیت های مباحث طراحی، معماری، سخت افزاری و مغز افزاری در شرایط بحران و مبارزه با خطرات به صورت بومی استفاده شود.

وی درپایان گفت: فرماندهی کنترل یک موضوع میان رشته ای است که مباحث مختلفی را از جمله مدیریت، فنی و الکترونیک و همچنین فناوری اطلاعات و ارتباطات را در دل خود جای داده و در واقع مجموعه این ظرفیت ها در کنار یکدیگر سامانه فرماندهی کنترل را برای اجرای هرچه دقیق تر وظایف و دستیابی به اهداف یاری می کنند.

بنابراین گزارش، نهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل «C4I» با همکاری دانشگاه خوارزمی تهران و انجمن علمی فرماندهی و کنترل ایران در آذر ماه 1395 با شعار«فرماندهی و کنترل، توسعه ملی» 24 و 25 آذر ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب