امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18927 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عرضه نسل چهارم DSLBOX در نمایشگاه الکامپ 2016

خبرایران:حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده­های آسیاتک از عرضه نسل چهارم DSLBOX در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ خبر داد.
عرضه نسل چهارم DSLBOX  در نمایشگاه الکامپ 2016

علیمحمدی بر حضور همه­جانبه، قوی و پر رنگ شرکت انتقال داده­های آسیاتک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی  الکامپ  با تکیه بر استفاده هر چه بهتر از تجارب دوره­های قبلی این نمایشگاه به همراه دو دوره تجربه حضور  در نمایشگاه تلکام  تاکید کرد. وی حضور قدرتمند در  نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به 500 متر مربع ، تجهیز و راه اندازی بخش VIP  برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت.

وی این الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکت­ها پس از اعطای مجوز  FCP عنوان کرد و  عرضه اقدامات انجام شده شرکت آسیاتک در  حوزه LTE  و MVNO  را در این راستا دانست.

معاون کسب و کار شرکت آسیاتک همچنین از عرضه نسل چهارم DSLBOX  از سوی شرکت انتقال داده­های آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبرداد. از ویژگی­های خاص این بسته برخورداری از 120 گیگ حجم با سرعت 128 تا 16 مگ، استفاده رایگان از ساعت 4 الی 10 صبح، رانژه و مودم وایرلس رایگان به همراه هدایای خاص این DSLBOX  است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده با هزینه بسیار مناسب و رقابتی   از سوی آسیاتک در نمایشگاه الکامپ عرضه می­گردد. همچنین طرح های جذاب عصرانه­، اکستراگیگ و گیگ باکس  نیز با قیمت بسیار مناسب به شرکت­کنندگان ارایه خواهد شد.

وی تجلیل از مشتریان وفادار را نیز از جمله دیگر طرح­های ارایه شده این شرکت در نمایشگاه الکامپ عنوان کرد. این طرح شامل مواردی چون ارسال دعوتنامه مخصوص، ایجاد جایگاه VIP مشتریان، به همراه انتقال تجربیات و خاطرات مشترکین قدیمی به جدید و برخورداری از فرصت استخدام در شرکت انتقال داده­های آسیاتک می­باشد.

علیمحمدی ارایه ارزش افزوده به کاربران را  از دیگر اهداف شرکت عنوان کرده و  همکاری با آی سیما، فیلیمو ، آپارات، ایلیا نرم افزار و ... را در این جهت دانست و  همکاری با وب­سایت­های موفق و پرترافیک کشور را در راستای حمایت از تولید محتوی داخلی اعلام کرد.

در پایان این گفتگو علیمحمدی با اعلام اینکه برای بازدیدکنندگان برنامه­های ویژه­ای در نظر گرفته شده است، از تمامی علاقه­مندان جهت بازدید از غرفه­های آسیاتک واقع در سالن میلاد بیست و دومین نمایشگاه بین­المللی الکامپ دعوت کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب