امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18934 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهبود عملکرد« ثامن» با آگاهي از آمار سرانه منابع و مصارف

خبرایران:مدير ناحيه سه موسسه اعتباري ثامن، در بازديد از سرپرستي گيلان تغيير ساختار سازماني را يکي از الزاماتي دانست که لازمه تغييراتي بزرگ‌تري چون تبديل‌شدن به موسسه و بانک است.
بهبود عملکرد« ثامن» با آگاهي از آمار سرانه منابع و مصارف

یه گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباري ثامن ،سيد عباس نجفي بابيان اينکه  در شرايط کنوني در مسير رشد و توسعه‌سازماني بيشتر برداشته هايمان متمرکز باشيم، افزود: ثامن از نيروهاي جوان و مستعدي برخوردار است. بنابراين موفقيت‌هاي دوره‌اي نبايد اذهان ما را به خود مشغول کند تا از رصد رقبا و محيط اطرافمان غافل شويم.

نجفي استان گيلان را يک استان سپرده‌گذار در سطح شبکه بانکي ارزيابي کرد و  با اشاره به آمار عملکرد آن در رابطه با جذب سپرده ويژه شش‌ماهه ، خواستار تلاش بيشتر شعب در معرفي و شناساندن اين طرح به مشتريان شد.

وي در ادامه تصريح کرد: به طور قطع داشتن شناخت بر عواملي چون مختصات محيطي ، اقتصاد محلي ، اشراف به جايگاه شعب در سطح سرپرستي و شبکه و تلاش در راستاي ارتقا و رشد ثامن وظيفه تمامي کارکنان است.

مدير ناحيه سه با مهم شمردن نقش روساي شعب در حفظ و صيانت از جايگاه شبکه در بين رقبا اضافه کرد: انتظار مي‌رود  تمامي شعب با آگاهي از آمار سرانه منابع و مصارف، تلاش کنيد معدل عملکرد استان را بهبود بخشند.

وي مهم‌ترين و بارزترين وظيفه روساي شعب را نظارت و کنترل دانست و خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر همه امور شعب شامل وظايف تعريف‌شده و مشهودي همچون نظارت در اجراي ضوابط و کنترل موارد امنيتي و وظايف نامشهودي مانند داشتن مسئوليت در قبال کارکنان زيرمجموعه و خانواده آنها است.

نجفي در بخش ديگري از سخنان خود تصميم‌گيري و تصميم سازي را از مشخصه‌هاي يک سازمان پويا خواند و اظهار داشت: روساي شعب مي‌بايست در چارچوب اختيارات خود تصميم سازي نمايند.

او در ادامه به آمار مطالبات معوق شعب اشاره کرد و کاهش آن را ناشي از برنامه‌ريزي و پيگيري مستمر دانست و تأکيد کرد: با عنايت به تغييرات پيش رو در نحوه پيگيري مطالبات معوق در سطح سازمان، عدم پيگيري لازم در سطح شعب به‌هيچ‌عنوان پذيرفته نيست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب