امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18950 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همایش 10 هزار نفری پیاده روی خانواگی به میزبانی منطقه یک؛

رضایی: امروز تامین سلامت جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی مورد توجه همه جوامع پیشرفته است

خبرایران:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور هزاران تن از شهروندان تهرانی به میزبانی منطقه یک شهرداری برگزار شد.
رضایی: امروز تامین سلامت جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی مورد توجه همه جوامع پیشرفته است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را به همت اداره تفریحات این سازمان به میزبانی منطقه یک و با حضور رضایی، رییس؛ دستگردی رییس اداره تفریحات؛ میرزایی معاون ورزش بانوان و علی عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری، هاشمی مشاور ورزش معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری، کارگران و حسینی به ترتیب به ترتیب معاون اجتماعی و فرهنگی و قائم مقام شهرداری منطقه یک و خسروی رییس اداره ورزش و محبت مسوول ورزش بانوان این منطقه، برخی روسا و کارشناسان ورزش مناطق 22گانه و با حضور هزارن شهروند ساکن  محلات تهران برگزار شد.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در این همایش ضمن تقدیر از حضور چشمگیر شهروندان، گفت: امروز تامین سلامت جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی مورد توجه همه جوامع پیشرفته است.
رضایی اظهار کرد: این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم  به تحرک و ورزش کردن برگزار شد.
وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی یادشده است.
حسینی قائم مقام شهردار منطقه یک ضمن خوشامدگویی به ساکنان مناطق 22گانه که در همایش پیاده روی یادشده شرکت کردند، گفت: استقبال شایسته شهروندان از این برنامه مشوق مسولان ورزش شهرداری می شود تا در برنامه های آتی به گسترش ورزش همگانی توجه بیشتری داشته باشند.
علی خسروی نیز از همکاری رییس سازمان ورزش و معاونین و مدیران این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه تر همایش تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است، شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی منطقه یک مسیر خود را از پارکینگ این مجموعه تفریحی ـ ورزشی اغاز کردند و تا ایستگاه یک ادامه دادند.
در پایان با برپایی استیج، ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع به قید قرعه به ده ها نفر کارت هدیه و دوچرخه اعطا شد.
همایش پیاده روی خانوادگی روز 23 اذرماه در محل مجموعه تفریحی ـ ورزشی توچال به میزبانی منطقه یک برگزار شد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب