امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1896 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار ششمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره،جواهر، ساعت وصنایع وابسته

خبرایران: ششمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره،جواهر، ساعت وصنایع وابسته با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حسن غفوری فرد نماینده مجلس شورای اسلامی، و با هدف ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات این صنوف در سالن خلیج فارس محلی دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.
آغاز به کار ششمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره،جواهر، ساعت وصنایع وابسته

 

 

به گزارش خبر ایران ، تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهرات دراین نمایشگاه، نوع فعالیت خود را در زمینه تولید، طراحی و آموزش هنر علمی تراش و جواهرات در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.دربخش آموزش فن آوری نیز فعالیت گوهرشناسی، گوهرتراشی، زاویه تراشی و حجم تراشی این بخش از هنرمندان در معرض دید علاقمندان این نمایشگاه قرار می گیرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات و ماشین‌آلات و تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات و آشنایی با چرخه این صنعت یعنی اکتشاف،‌استخراج، فرآوری و طراحی و تولید است.در این نما‌یشگاه، 120 شرکت داخلی و 5 شرکت خارجی از سه کشور ترکیه، تایلند و سوئیس حضور دارند که در فضای سرپوشیده 10 هزار متر مربع و توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران برگزار می‌شود. گفتنی این نمایشگاه از 10 صبح تا 5 بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. این نمایشگاه تا 27 بهمن برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب