امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18976 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید مسئولان ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه بانک ملی ایران در نمایشگاه الکامپ22

خبر ایران: محمد شرفشاهی معاون وزارت امور اقتصاد و دارایی و علی صفدریان معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور از غرفه بانک ملی ایران در نمایشگاه الکامپ بازدید کردند .
بازدید مسئولان ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه بانک ملی ایران در نمایشگاه الکامپ22

در طی این بازدید کارشناسان این بانک به تشریح دو خدمت بام ( سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران ) و سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور پرداخته و اعلام نمودند که برای آماده سازی سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور تلاشهای زیادی در زمینه فراهم آوری زیرساختها انجام شده و طی 24 ساعت اولیه راه اندازی این سامانه بالغ بر 1600 نفر از طریق این سامانه اقدام به پرداخت عوارض نموده اند. شرفشاهی ضمن تقدیر از تلاش های بانک ملی ایران اعلام کرد : این بانک همیشه در عرصه خدمات الکترونیک پیشرو بوده و در حوزه پروژه های کلان ملی همراهی خوبی با دولت داشته است . صفدری نیز ضمن تشکر از بانک ملی ایران، توجه این بانک به شاخص امنیت در راه اندازی و توسعه سامانه های الکترونیکی را از ویژگی های بارز بانک ملی ایران توصیف نمود. گفتنی است بانک ملی ایران در غرفه B38 سالن دولت الکترونیک در کنار سایر بخش های زیرمجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی به همراه شرکت داده ورزی سداد در غرفه 450 در سالن 38 نمایشگاه حضور داشته وبه عرضه و معرفی جدیدترین خدمات بانکی الکترونیکی می پردازند . نمایشکاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور بوده که از 25 آذر ماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 9 لغایت 17 دایر خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب