امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18987 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه يک مطرح کرد؛

تامين سرانه هاي خدماتي با رويکرد اجتماعي، اولويت بودجه 96 است

خبرایران : در بودجه سال 96 ، پروژه هاي اجرايي محلات 27 گانه شمال تهران با تاکيد بر پيوست و رويکردهاي فرهنگي و اجتماعي برنامه ريزي و اجرا مي شوند.
تامين سرانه هاي خدماتي با رويکرد اجتماعي، اولويت بودجه 96 است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس فخرالدين سليماني شهردار منطقه يک در جلسه بودجه که با حضور قائم مقام ،معاونين اجرايي و برنامه ريزي ... برگزار شد با بيان مطلب فوق اظهار داشت :  مبناي اين برنامه ريزي رعايت عدالت در تامين سرانه هاي خدماتي، فرهنگي و ورزشي محلات منطقه است که طبق تدابير ابلاغي شهردار محترم  تهران انجام مي شود.

وي افزود: فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي ، توسعه حمل و نقل عمومي ، ساماندهي ترافيک ، توسعه و نگهداري فضاهاي سبز شهري و احداث بوستان ها در اولويت هاي اجرايي قرار دارند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: اتمام پروژه هاي نيمه تمام نيز در بودجه سال آتي در نظر گرفته شده است به طوري که  در حال حاضر حدود 90 درصد پروژه ها مطابق برنامه زمانبندي و يا جلوتر از برنامه اجرا شده اند و با اختصاص بودجه مورد نياز در سال 96 پروژه هاي نيمه تمام به اتمام و بهره برداري مي رسند.

وي خاطرنشان کرد: پس از پيشنهاد بودجه حوزه هاي منطقه و تاييد اوليه آن توسط اداره کل برنامه و بودجه شهرداري تهران، رقم نهايي پيشنهادي بودجه منطقه در سامانه جامع تدوين و اجراي بودجه درج مي  شود.

شهردار منطقه يک از همه مديران شهري منطقه خواست همکاري ، همفکري و تعامل با يکديگر را افزايش دهند تا پروژه ها با سرعت ، دقت و کيفيت به اتمام برسد و در اختيار شهروندان قرار گيرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب