امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرد؛

کتاب «کمیک ها ، مانگاها و رمان های مصور» رونمایی می شود

خبرایران:کتاب «کمیک ها، مانگاها و رمان های مصور» که به تازگی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی چاپ و منتشر شده است، روز دوشنبه 29 آذر با حضور مترجم ، متخصصان صاحب نظر و اصحاب اندیشه رونمایی می شود.
کتاب «کمیک ها ، مانگاها و رمان های مصور» رونمایی می شود

این کتاب را رابرت اس . پترسن نوشته و مهرداد گروسی به فارسی برگردانده است .  «کمیک ها، مانگاها، و رمان های مصور» تاریخ روایت های تصویری و روند پیشرفت و پیچیده تر شدن و تبدیلشان به کمیک ها و مانگاها و رمان های تصویری امروزی را تشریح کرده و در این خصوص حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار خواننده می گذارد و حالت دانشنامه ای دارد.
 در مجموع نویسنده به دنبال آن است تا نشان دهد تاریخ بهم پیوستۀ وسیع و عمیقی از هنر روایی در دنیای باستان وجود داشته که تا دوران مدرن نیز ادامه یافته و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

کتاب هم چنین بر این باور است که قطعا کمیک ها به صورت یک جا و تمام و کمال و در نتیجه ی یک ابتکار یا پیشرفت تکنولوژیک منفرد به دست نیامده اند، بلکه حاصل تغییراتی کند و گسترده در ادبیات بصری هستند که طی قرن ها و در بین صدها هنرمند در نقاط مختلف دنیا اتفاق افتاده اند

در مراسم رونمایی ، مهرداد گروسی، مترجم کتاب و سید مسعود صفوی ، تهیه کننده و متخصص انیمیشن برای حاضران سخنرانی می کنند.
شایان ذکر است انتشارات علمی و فرهنگی در برنامۀ «عصر فرهنگ » که عصر هر دوشنبه برگزار می شود ، به رونمایی از جدید ترین آثار خود می پردازد و مقدم اهالی فرهنگ و اندیشه را برای حضور در این مراسم گرامی می دارد .
گفتنی است دوشنبه های فرهنگی در فروشگاه شماره 2 این ناشر در خیابان کریم خان ، بین قائم مقام فراهانی و خردمند برگزار شده و حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب