امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1901 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاریخ پس از انقلاب به روایت دکتر جواد منصوری؛

رادیو ایران مستندی از حوادث پس از انقلاب را پخش می کند

خبرایران:احمد امیر یوسفی سردبیر برنامه با اعلام این خبر گفت: در طول چند سال اخیر بسیاری از برنامه تاریخی تولید در رسانه ملی بیشتر رویدادهای پیش از انقلاب چون نهضت مشروطه، قیام 15 خرداد و ملی شدن صنعت نفت پرداختند از این رو ما در صدد بر آمدیم تا حوادث پس از انقلاب را مورد بررسی قرار دهیم.
رادیو ایران مستندی از حوادث پس از انقلاب را پخش می کند
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي راديو ايران احمد امیر یوسفی سردبیر برنامه با اعلام این خبر گفت: در طول چند سال اخیر بسیاری از برنامه تاریخی تولید در رسانه ملی بیشتر رویدادهای پیش از انقلاب چون نهضت مشروطه، قیام 15 خرداد و ملی شدن صنعت نفت پرداختند از این رو ما در صدد بر آمدیم تا حوادث پس از انقلاب را مورد بررسی قرار دهیم.
وی انتخاب کارشناس مجری و استفاده از آرشیو غنی صدا و سیما دو ویژگی مهم برنامه دانست و افزود: کارشناسی که برای برنامه انتخاب شده کسی است که خودش ماجراهای سیاسی را از نزدیک دیده و درک کرده است از سوی دیگر برنامه به شدت آرشیو محور است و موضوعات مختلفی از جمله انتخاب ها، کشمکش ها و موضوعات مورد بحث جناح های مختلف سیاسی مورد بررسی قرار می دهد.
سردبیر برنامه تاریخ پس از انقلاب در ادامه با اشاره به پخش تیزر تلویزیونی از شبکه های تلویزیونی توضیحات خود را درباره این برنامه اینگونه بیان کرد: این برنامه از 12 بهمن هر روز ساعت 17:10 در قالب یک برنامه 300 قسمتی مهمان خانه های مردم می شود و موضوعاتی از قبیل نخست وزیری مهندس بازرگان، ورود امام خمینی(ره) به قم، رفراندوم 12 فروردین و تجزیه طلبی برخی از استان های ایران را روایت می کند.
علاقمندان می توانند این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.
 
 
برنامه "انقلاب ما" جایگزین برنامه" کوچه رادیو"شد
 
 
به گزارش روابط عمومي راديو ايران محمد بخشایش( سردبیر) با اعلام اين خبر گفت: رادیو ایران به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با حوادث قبل و پس از انقلاب اسلامی در طول ایام دهه ی فجر برنامه ای را با عنوان "انقلاب ما" تقدیم علاقمندان می کند.
این برنامه که جایگزین برنامه کوچه رادیو شده است، ضمن پاسخ به برخی از پرسش های مردم، حوادث بهمن 57 و اتفاقاتی که در آن سال ها در صدا و سیما به وقوع پیوست،  را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.
مروری بر برنامه" بچه های انقلاب" به تهیه کنندگی عذرا وکیلی از دیگر بخش های این برنامه است.
یادآور می شود، بچه های انقلاب یکی از برنامه رادیو ایران بوده که حدود سی سال پیش از این شبکه رادیویی پخش شده است.
محمد بخشایش تهیه کننده، فاطمه نیرومند گوینده، الهه دهقان و سمیه رنجکش آیتم سازان برنامه هستند.
علاقمندان می توانند در طول دهه فجر هر از  ساعت 17:30 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب