امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سانسور سخنان شهاب حسینی در برنامه 90

خبرایران: مصاحبه عادل فردوسى پور مجری برنامه 90 با سید شهاب حسینی، بازیگر نامی کشورمان در حالی امشب به مناسبت شب یلدا به روی آنتن شبکه 3 رفت که بخشی از گفتگوهای این بازیگر از سوی شبکه سانسور شد.
سانسور سخنان شهاب حسینی در برنامه 90

به گزارش خبرایران، اين مصاحبه كه از برنامه نود پخش شد جرح و تعديل هاى بسيارى داشت كه بخش عمده اش حرف هاى شهاب درباره اصغر فرهادى کارگردان مطرح کشورمان بود.

شهاب حسینی بازیگر موفق سینمای کشور مهمان ویژه برنامه 90 بود. آیتم های مصاحبه فردوسی پور با حسینی دوشنبه شب از شبکه 3 پخش شد که گزیده صحبت های حسینی را در ادامه می خوانید:

*در ابتدا تشکر می کنم از برنامه نود که جزو شریف ترین برنامه های تلویزیون است.

*من از بچگی خیلی به فوتبال علاقه مند بودم.تفریحم گل کوچیک بود.مدتی هم به عنوان فوتبالیست در تیم نوجوانان پاس حضور داشتم اما به دلیل یک تصادف بد مدتی خانه نشین شدم و دیگر از فوتبال کنار رفتم. از لحاظ فیزیکی توانایی بالایی نداشتم. شکم و چاقی ام الان باعث شرمندگی من است.

*لیگ چهاردهم پایانی باز مثل فیلم های اصغر فرهادی داشت و این از مواردی است که فوتبال را به سینما نزدیک می کند.

*اگر وقتم آزاد باشد تماشای فوتبال زنده را به دیدن یک فیلم یا تفریح کردن ترجیح می دهم چون فوتبال در همان لحظه اتفاق می افتاد. فیلم را می شود بعدا دید. 

* در فوتبال نتایج برای من مهم نیستند و از زاویه ای دیگر به آن نگاه می کنم. ما در فوتبال شاهد مناسبات انسانی هستیم. برای خیلی از بازی هایم در فیلم از فوتبال کمک می گیرم تا آن نقش را درک کنم.

*بهترین و خاطره انگیز ترین فوتبال هایی که دیدم شاید بازی 4-0 آلمان و آرژانتین در جام جهانی 2010 و آن بازی وحشتناک آلمان-برزیل در جام جهانی 2014 بود.

*دراماتیک ترین بازی قطعا ایران و استرالیا. همه چیز دست به دست هم داد تا به جام جهانی صعود کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب