امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19023 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران مطرح کرد؛

فعال شدن حوزه اعتبارات موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود

خبرایران:فعال شدن حوزه اعتبارات بانک‌ها موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود چرا که مطالبات و دستورالعمل‌های اعتباری به این حوزه مربوط بوده و هرچقدر بخش‌های آن فعال‌تر شود، عملکردها نیز بهتر خواهد شد.
فعال شدن حوزه اعتبارات موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود

به گزارش خبرایران از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احتشام فلاح‌فر عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با بیان این مطلب به تشریح فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در حوزه‌های اعتباری، خرد و کلان پرداخت و گفت: تغییر مأموریت بانک به بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه ICT قطعاً کمک شایانی برای ورود این بانک به حوزه‌های کلان خواهد داشت.
وی درجلسه معارفه علی دهقان سرپرست معاونت ارزیابی طرح‌های اداره‌کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها؛ حوزه اعتباری را یکی از بهترین و پویا‌ترین حوزه‌ها دانست و با ارائه توصیه‌های لازم درخصوص وصول مطالبات، شناسائی بازار و اشخاص و همچنین ارتباط خوب و سازنده با سایر واحدها در داخل و خارج از سازمان تصریح‌کرد: همه بایستی در زمینه بررسی‌های کارشناسی به یادگیری و آگاهی از علم و دانش ‌روز اهتمام ورزند.
عضو هیأت مدیره در پایان با تبریک این انتصاب اظهارداشت: هرچقدر مسئولیت‌ها سنگین‌تر شود انتظارات و خواسته‌ها نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین امیدواریم با کسب اطلاعات و دانش بیشتر شاهد جهش و پیشرفت در حوزه بانکداری و رسیدن به اهداف عالیه بانک باشیم.
داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری نیز ضمن تشریح مأموریت‌ها و اهداف این حوزه در راستای اجرای ساختار جدید گفت: در حوزه اعتبارات و در زمینه طرح‌ها، برنامه‌ها و پاسخگوئی به واحدهای نظارتی، کارها و اصلاحات زیادی وجود دارد که بایستی هرچه سریعتر صورت پذیرد.
دهقان نیز از اعتماد مدیران ارشد بانک بویژه اعضاء هیأت مدیره تقدیر و خواستار همکاری همه برای تحقق برنامه‌ها در این حوزه شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب