امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19028 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری یلدای مهربانی در مددسرای آفتاب نیلوفری منطقه 22

خبرایران :معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 از برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در مددسرای بانوان آفتاب نیلوفری و سامان سرای اضطراری این منطقه تحت عنوان "یلدای مهربانی" خبر داد.
برگزاری یلدای مهربانی در مددسرای آفتاب نیلوفری منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا ویژه برنامه “یلدای مهربانی” سه شنبه شب با هدف استفاده از ظرفیت خیرین و NGO های منطقه در حوزه مشارکت های اجتماعی و همچنین ایجاد حس دلگرمی در مددجویان اجتماعی ساکن در در مددسرای آفتاب نیلوفری و سامان سرای اضطراری منطقه 22 اجرا می شود. مددسرای آفتاب نیلوفری و سامان سرای منطقه 22 واقع در پارک چیتگر روزانه به صورت میانگین پذیرای 30 خانم و 30 آقا می باشد.

وی یادآور شد: به منظور حضور و مشارکت شهروندان در این مراسم تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی های لازم در سطح منطقه انجام و پوسترهایی در میدان ساحل، دریاچه شهدای خلیج فارس و شهرک گلستان نصب و بنرهایی نیز در سراهای محلات نصب شده است. در این مراسم قرار است بسته های آجیل، شیرینی، میوه و کتاب به مددجوها اهدا شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب