امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19041 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میثاق‌نامه کارآفرینان استارتاپی

خبرایران:دورهمی و همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی با امضای میثاق نامه فعالان این اکوسیستم همراه بود.
میثاق‌نامه کارآفرینان استارتاپی

دورهمی و همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی با امضای میثاق نامه فعالان این اکوسیستم همراه بود. در این میثاق‌نامه کارآفرینان خواستار ایجاد فضای امن برای ادامه فعالیت خود شدند و خود را متعهد به حفظ امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانستند. منت میثاق‌نامه بدین شرح است:

"جمع گرم ما در این زیست‌بوم، معنی کارآفرینی استارتاپی را تلاش شبانه روزی و جهادگونه در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی درجهت رفع بزرگترین معضل کشور که بیکاری جوانان لایق این مرز و بوم است می‌داند و در این راستا، قدم‌های استواری در این سال‌ها برداشته است.

ما تلاش های خود را در جهت ارتقای بهره‌وری بر پایه دانش و نوآوری که منجر به رشد و توسعه اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان می‌شود دانسته و به دور از حرافی، تهمت و سیاست‌ورزی با حفظ وحدت از رقابت‌های سالم اقتصادی در فضایی شفاف استقبال می‌کنیم.

از بزرگان، مسئولان و دلسوزان نظام که همیشه حامی این جوانان بی‌ادعا بوده‌اند، می‌خواهیم همچنان حامی ما باشند و موانع داخلی و تهدیدها را از مقابل رشد کسب و کارهای نوپای ملی ما که در دوران تحریم‌های ظالمانه و با اتکا به جوانان و سرمایه داخلی شکل گرفته‌اند برداشته و اطمینان خاطر داشته باشند که ما نیز با تمام وجود، خود را متعهد به استقلال و پایبند به حفظ امنیت ملی کشور عزیزمان می‌دانیم."

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب