امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1905 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آثار حجمی طرح استقبال از بهار معرفی شدند

خبرایران : اسامی منتخبین آثار حجمی طرح استقبال از بهار93، پس از پایان داوری اعلام شد.
آثار حجمی طرح استقبال از بهار معرفی شدند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، 30 اثر حجمی با موضوعات بهار از آثار ارسال شده به دبیرخانه طرح استقبال از بهار 93 برای اکران در سطح شهر انتخاب شدند.

ایرج محمدی، سعید شهلاپور، سهند حسامیان، رضا قره باغی و کیوان پورنصری نژاد پس از بررسی و داوری 726 اثر رسیده از 247 هنرمند، 30 اثر حجمی را شایسته اکران در سطح شهر دانسته و برای اکران در شهر معرفی کردند.

بر این اساس آثار عرفان شهیاد، سمانه میرزاحسینی، پرستو سنماری، فاطمه حسینی، یاسر حسینی، اقبال جودی، عباس مجیدی، نگار تاج گردان، علی موسوی خلخالی، سارا تقوی، حسنا تیز مغز، آزاده باقری، سعید رزاقی بهار، کوروش نقدی پور، بهار اربابی، مرتضی شعبانی، محمد زحمتکش، فاطمه مجیدی، اعظم اسکندری، امیر وفایی، آرش غنچه پور، صفورا فدایی، بیژن غنچه پور، یاشار محمودی رحمانی، سولماز رحمانپور، محمدرضا خلجی و امین طباطبایی صدرایی، در بخش آثار حجمی طرح استقبال از بهار اکران شهری می‌شوند.

این آثار به زودی پیش از پایان سال 92 در میادین، پارک ها، حاشیه بزرگراه‌ها، تقاطع خیابان ها و محورهای مهم به عنوان فضاهای زنده شهری اکران می شوند.

فراخوان طراحی و ایده پردازی استقبال از بهار توسط سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور استفاده ازطرح ها و ایده های هنری نسبت به فضاسازی محیط های شهری منتشر شد و این سازمان از هنرمندان و گرو های هنری دعوت کرد تا طرح ها، ایده ها و پیشنهادات خود را در این زمینه، به این سازمان ارائه کنند.

رویکرد سازمان زیباسازی در طرح استقبال از بهار 93 بر پیرایش بوده و بر همین اساس تا زمانی که مجسمه‌های این طرح در سطح شهر نصب شوند، مجسمه‌هایی که پیش از این در سطح شهر بودند مرمت و پیرایش می شوند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب