امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19051 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با پنجمین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی روشن؛

همایش«راه روشن» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

خبرایران: همزمان با پنجمین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی روشن همایشی با عنوان "راه روشن" در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
 همایش«راه روشن» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف ؛ در آستانه پنجمین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن، همایش "راه روشن" به همت کنگره شهدای دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که شنبه 4 دی‌ماه از ساعت 13 الی 15:30 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف صورت خواهد گرفت، حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین میزگردی با موضوع بررسی ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای و نقش شهید احمدی روشن با حضور برخی از دوستان و همکاران نزدیک شهید برگزار خواهد شد.

گفتنی ست؛ پخش فیلم روباه با حضور بهروز افخمی، کارگردان این فیلم و شعرخوانی علی‌محمد مؤدب، شاعر و ترانه‌سرای معاصر از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

شایان ذکر است؛ همایش راه روشن، به منظور گرامی‌داشت پنجمین سالگرد شهید مصطفی احمدی‌روشن با حضور خانواده محترم شهید و به همت کنگره شهدای نیستان و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و ستاد برگزاری کنگره ملی مصطفای شهید برگزار خواهد شد وحضور در این همایش برای تمامی دانشجویان سایر دانشگاه‌ها آزاد است

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب