امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19074 تاریخ انتشار: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی-زمین پاک؛

کلاس های آموزشی انواع بازیافت در منزل در منطقه 21 برگزار شد

خبرایران:امیر جاوید پور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری کلاس آموزشی تبدیل زباله تر به کمپوسیت و شناخت انواع بازیافت در منزل در خانه های سلامت سرای محلات 13گانه این منطقه خبر داد .
کلاس های آموزشی انواع بازیافت در منزل در منطقه 21 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، امیر جاوید پور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با همکاری خانه های سلامت مستقر در سرای محلات 13گانه اقدام به برگزاری کلاس آموزشی تبدیل زباله تر به کمپوست و شناخت انواع بازیافت در منزل ویژه اعضاء فعال کانون های محیط زیست محلات کرد .

به گفته این مقام مسئول؛ برگزاری این کلاس های آموزشی برای شهروندان به طور مرتب و در قالب سرفصل های مختلف در سرای محلات، در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی-زمین پاک در حال اجرا است.

جاویدپور هدف از آموزش های محیط زیستی به شهروندان را علاوه بر افزایش سطح دانش و آگاهی آنان در خصوص نحوه بازیافت و تفکیک زباله های تر و خشک از یکدیگر؛ ترغیب شهوندان به مسئولیت پذیر بودن در قبال محیط زیست و حفظ و صیانت از این منبع حیاتی عنوان کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب