امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19082 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر انجمنی اعلام کرد؛

کاشت 200 هزار پیاز لاله در منطقه 15

خبرایران:شهردار منطقه 15 از کاشت 200 هزار پیاز گل لاله در میادین اصلی، حاشیه بزرگراهها و بوستانهای این منطقه همزمان با آغاز فصل زمستان خبر داد.
کاشت 200 هزار پیاز لاله در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: پیازهای زمستانی لاله همزمان با آغاز فصل زمستان در محلهای تعیین شده کاشته می شود تا با گل دهی آنها در آستانه عید نوروز و فصل بهار؛ شهروندان تهرانی و مسافرینی که در ایام نوروز از این منطقه تردد می کنند، از مناظر زیبا و الوان لاله های بهاری لذت ببرند.

شهردار منطقه در ادامه افزود: در این راستا پیازها ی لاله در رنگ بندی های متنوع و طرح های زیبا در بزرگراههای مهم منطقه شامل  امام علی(ع)، آزادگان، بسیج،  بوستانهای آزادگان، کوهسار، میادین اصلی و دیگر مکان هایی که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردارند کاشته می شود.

شایان ذکر است، عملیات کاشت پیاز گل لاله به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیبایی منظر شهری و توسعه فضای سبز و  ایجاد چشم انداز مطلوب انجام می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب