امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19095 تاریخ انتشار: شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نهمین رالی شهروندی در منطقه 4 برگزار شد؛

باغ پرندگان تا برج میلاد مسیر سنجش دقت 300 راننده تهرانی

خبرایران: نهمین رالی شهروندی در حالی صبح روز جمعه به میزبانی منطقه 4 برگزار شد که این برنامه تفریحی- ورزشی، نسبت به دروه های گذشته با استقبال بیشتری از سوی خانواده ها همراه بود.
باغ پرندگان تا برج میلاد مسیر سنجش دقت 300 راننده تهرانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اقبال عمومی مردم ازمسابقات رالی شهروندی طی سالهای قبل، موجب شد تا نهمین دوره این همایش درآغاز فصل سرما برگزارشود.


استارت از منطقه 4
منطقه 4 به عنوان میزبان نهمین رالی شهروندی، این مسابقات را از ساعت ۸ صبح با تحویل دادن نقشه مسیر به شرکت کنندگان آغازکرد.
براساس برنامه از پیش تعیین شده، مسیر این همایش از باغ پرندگان در منطقه 4 آغاز و به برج میلاد ختم شد. بیش از 300 خودرو در این برنامه تفریحی ـ ورزشی شرکت کردند.
برد و باخت مهم نیست، اولویت قانون‌مداری است
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در برنامه هایی همچون رالی خانوادگی بحث برد و باخت اولوین ندارد بلکه رعایت قوانین و مقررات و یا به عبارت بهتر، قانونمندی شهروندان اهمیت دارد.
محمد رضایی بابیان اینکه در این گونه همایش ها آنچه مهم است، ورزش و همچنین جنبه های فرهنگی و تفریحی آن است، اظهار کرد:  امروز ما به دنبال ترویج نظم اجتماعی در بین شهروندان خوب تهرانی هستیم و برای این تحقق این امر توسعه ورزش و تفریحات ورزشی را مناسب می‌دانیم.
وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایش هایی تاثیرات مثبتی برروابط خانوادگی و اجتماعی دارد، خاطر نشان کرد: وقتی اعضای یک خانواده در یک روز تعطیل در یک برنامه تفریحی ـ ورزشی شرکت می کنند، قطعا تحکیم بنیان خانواده و به تبع آن سلامت اجتماعی حاصل می شود.
رضایی در مورد نهمین دوره رالی شهروندی که به همت اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، گفت: برگزاری دوره های قبلی که با استقبال خوب شهروندان تهرانی همراه بود، ما را بر آن داشت تا بار دیگر این همایش را برگزار کنیم.


رالی شهروندی؛ترویج قانون مداری در رانندگی
دستگردی در ابتدای مسیر رالی شهروندی گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، رسیدن به مقصد و معرفی برترین ها نیست، بلکه به دنبال آموزش رانندگی صحیح به شهروندان و در نتیجه ترویج قانون مداری در میان شهروندان خوب تهرانی هستیم.
رییس اداره تفریحات ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در تشریح روند برگزاری این رقابت ها گفت: برای آشنایی شرکت کنندگان با شرایط رالی خانوادگی، دو جلسه آموزشی از در خصوص نقشه خوانی برگزار شد تا رانندگان با شرایط مسابقات رالی بیشتر آشنا شوند.


برج میلاد؛ خط پایان رالی شهروندی
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: نهمین رالی بزرگ شهروندی با هدف توسعه تفریحات ورزشی و ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و به میزبانی این منطقه از باغ پرندگان آغاز شد.
سید ابوذر حسینی در تشرح اهداف برگزاری این برنامه،  افزایش تمرکز و دقت و رانندگی صحیح را به عنوان اهداف نهمین رالی شهروندی بیان کرد
وی افزود: نهمین رالی خانوادگی از پارکینگ شمالی باغ پرندگان در منطقه 4 آغاز و در برج میلاد به پایان رسید و شهروندان با انواع خودروی سواری در این مسابقه حضور یافتند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 خاطرنشان کرد: در خط پایانی مسابقه ضمن معرفی نفرات برتر، به تمام شرکت کنندگان بلیط رایگان بازدید از برج میلاد اهدا می شود.
نهمین همایش رالی خانوادگی روز 3 دی ماه با حضور رضايي ریيس سازمان ورزش شهرداري تهران، شجاع پوريان عضو شوراي اسلامي شهر تهران، دستگردي رییس اداره تفریحات و ميرزايي معاون ورزش بانوان سازمان ورزش،ابوذر حسيني معاون اجتماعي و فرهنگي و گودرزي و همتي به ترتیب رییس اداره تربیت بدنی و مسوول ورزش بانوان منطقه ٤ برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب