امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19125 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یداللهی، تیرانداز و گودرزی دیباج به جشنواره فرهنگی پیوستند

خبرایران:افشین یداللهی، سیما تیرانداز و مرتضی گودرزی دیباج سه دبیر تخصصی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت هستند.
یداللهی، تیرانداز و گودرزی دیباج به جشنواره فرهنگی پیوستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جشنواره، افشین یداللهی دبیر تخصصی بخش ادبی، سیما تیرانداز دبیر تخصصی بخش تئاتر و دکتر مرتضی گودرزی دیباج دبیر تخصصی بخش هنرهای تجسمی این جشنواره هستند.

سیما تیرانداز بازیگر و کارگردان تئاتر متولد سال 1349 و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری است. بخش عمده فعالیت تیرانداز که در سینما و تلویزیون هم به عنوان بازیگر حضور داشته به حوزه تئاتر برمی‌گردد. او برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم «پاداش سکوت» است، تیرانداز همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر زن از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «پری خوانی عشق و سنگ 1388» شده است. تیرانداز سال‌هاست به عنوان مدرس در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند.

افشین یداللهی متخصص اعصاب و روان و ترانه سرا  متولد سال 1347 است. او فعالیت‌های حرفه‌ای ترانه‌سرایی را از سال ۱۳۷۶ در سازمان صدا و سیما آغاز کرد. یداللهی از اعضای هیات موسس خانه ترانه است و در زمینه آموزش در این حوزه فعالیت می‌کند. ترانه‌های او در مجموعه‌های «شب دهم»، «میوه ممنوعه»، «غریبانه»، «مدار صفر درجه» و ... به یادماندنی و محبوب هستند.

مرتضی گودرزی دیباج دکترای فلسفه هنر و فوق‌لیسانس نقاشی متولد سال 1341 است. او عضو هیات علمی دانشگاه سوره، محقق و پژوهشگر هنری است. گودرزی نوشته‌ها و مقاله‌های متعدد در زمینه هنر در کارنامه دارد. برپایی چند نمایشگاه انفرادی و شرکت در تعدادی نمایشگاه جمعی در داخل و خارج از کشور در کارنامه او ثبت شده ‌است. او برگزیده چهارمین بی‌ینال نقاشی تهران (1376) و برگزیده اولین نمایشگاه بین‌المللی طراحی تهران (1378) است.

مهلت ثبت نام و ثبت آثار برای شرکت در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت تا اول بهمن ماه تمدید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت www.festivalf.ir و کانال تلگرام @Radanews  مراجعه کنند.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی،  13 تا 21 اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب