امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19129 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آمادگی هفده استان در اکران همزمان فیلم‌ها؛

استقبال استان‌ها از برپایی جشنواره حسنات در سطح ملی

خبرایران:ششمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات، امسال در سطحی گسترده‌تر از پیش، در مراکز استان‌های کشور برپا خواهد شد.
استقبال استان‌ها از برپایی جشنواره حسنات در سطح ملی

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره فیلم حسنات، در پی میزبانی استان‌های مختلف از نمایش فیلم‌های جشنواره حسنات در دوره‌های گذشته، امسال نیز بخش استان‌های جشنواره، در تدارک برپایی دوره ششم این رویداد سینمایی در سطح ملی، با استقبال جالب‌توجه استان‌های مختلف روبه‌رو شده است.

بر این اساس، طي مذاكرات انجام شده با ستاد اجرایی بخش استان‌های ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات، تا به حال هفده استان برای نمایش آثار جشنواره همزمان با اصفهان در اسفندماه، برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند، ضمن آن که برخی استان‌ها آمادگی خود را در زمینه برگزاري كارگاه‌های آموزشی و بزرگداشت هنرمندان و خیرین هنرمند اعلام کرده‌اند.

همچنین در فاصله 70 روز تا آغاز جشنواره، نمایندگان سایر استان‌های علاقه‌مند به برپایی همزمان این رویداد، می‌توانند آمادگی خود را به اطلاع ستاد اجرایی بخش استانی جشنواره حسنات برسانند. 

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، به دبیری رسول صدرعاملی، 15 تا 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد و کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برپاکننده آن است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب