امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19138 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار کوثر برگزار شد

خبرایران:دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار ویژه پژوهش های فرهیختگان کوثری با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل، محمد رضا جهانی رئیس هیئت مدیره، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی استانها و پژوهشگران کوثری در سراسر کشور در محل سالن اجتماعات اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
 دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار کوثر برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی مدیرعامل کوثر در مراسم افتتاحیه این جشنواره با اشاره به روند شکل گیری موسسه در آستانه هفتمین سال تاسیس موسسه اعتباری کوثر گفت: در مسیر توسعه ای کوثر هجمه های فراوانی را متحمل شدیم ولی با صرف انرژی مضاعف، تلاش مدیران جهادی و جوانان متخصص و با انگیزه توانستیم با توسل به نام مقدس کوثر، گام های بزرگی برداریم و جایگاه خوبی در نظام بانکی پیدا کنیم.

 نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان روند اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه در کمتر از2 سال از زمان آغاز فعالیت و همچنین انجام مراحل ادغام صندوق جوانان خیر در موسسه به شکل بسیار مطلوب اظهار داشت: امروز به جایی رسیدیم که نه تنها در سطح موسسه، بلکه در نظام بانکی کارکنان ما پژوهش و مقالات کاربردی ارائه می کنند.

دکتر رضایی در ادامه افزود: سرمایه های پنهان موسسه این پژوهشگران جوان، متخصص و با انگیزه هستند و چه افتخاری بالاتر از این که ما بتوانیم نیرویی تربیت کنیم که در همه شقوق موسسه و حتی بالاتر از آن دارای ایده، طرح و نظر باشد.

 مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه این پایان کار نیست و نباید به همین میزان بسنده کنیم تاکید کرد: انتظار داریم برای دو سال آینده به طور متوسط در هر استان حداقل 10محقق و در مجموع بیش از 350 الی 500 محقق داشته باشیم، به عبارت دیگر با حجمی معادل 20 الی 25 درصد نیروی انسانی در این مسیر و در زمینه های مختلف، بویژه چگونگی رسیدن به شعار "آینده از آن ماست" گام برداریم و این کار شدنی است.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر خاطرنشان کرد: ترسیم آینده 20 ،30 ساله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امیدواریم این کار با جدیت بیشتری دنبال شود.

دکتر رضایی در تبیین شرایط کنونی و آینده اقتصاد کشور اظهار داشت: همانگونه که شاهد هستیم وضعیت نقدینگی و نظام بانکی و اقتصادی کشور با وجود بهبود نسبی شرایط سیاسی توفیقی نداشته است و باتوجه به اعلام قبلی مبنی بر اینکه در سال های 94 و 95 با شرایط سختی مواجه خواهیم بود، شاهد ادامه این روند به ویژه در سه ماهه پایان سال جاری هستیم.

رهبر کارآفرین اقتصادی کشور با اشاره به تصمیم و ابلاغ کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری گفت: نظام بانکی یک جزیره مستقل نیست که بتواند بدون توجه به سایر مولفه ها برای خود عمل کند، بلکه مهره ای از نظام پیوسته اقتصادی کشور است که عملکرد آن وابستگی مستقیم به سیاست های کلان اقتصادی و رخدادهای داخلی و خارجی دارد.

مدیر پژوهشی منتخب نظام بانکی افزود: متاسفانه با وجود توافق و دستورالعمل صادره مبنی بر تبعیت از نرخ های ابلاغی، شاهد عدم تبعیت برخی از بانکهای دولتی و خصوصی در اجرای نرخ سود در نظام بانکی هستیم.

 دکتر رضایی با اشاره به شرایط داخلی و خارجی موجود تصریح کرد: باید برای سه ماه باقیمانده تا پایان سال برنامه ویژه ای داشته باشیم و با دقت و جدیت بیشتری به امور بپردازیم تا بتوانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات موجود خوشبختانه کوثر مسیر را به خوبی طی کرده و فکر می کنم اگر جدیت بیشتری به خرج دهیم، مسیر ارتقاء را به سرعت خواهیم پیمود و همچنان اعتقاد داریم با این روند حرکتی و به برکت نام مقدس کوثر، " آینده از آن ماست" .

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار با اشاره به شرایط موسسه در زمان شروع فعالیت خود گفت: همه شما می دانید وقتی در سال 90 و یا حتی یکسال پس از آن کار را شروع کردیم، در چه نقطه ای قرار داشتیم و اکنون با وجود مشکلات بسیار زیاد، در چه وضعیتی قرار داریم و چه تحولات شگرف و تغییرات عظیمی برای کوثر رقم خورده است.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر افزود: آنچه مهم است بدانیم و به آن توجه کنیم این است که در پس هریک از این تحولات و تغییرات، حجم عظیمی از فعالیت ها و تلاش های جهادی از سوی یکایک کارکنان موسسه صورت پذیرفته است.

فهیمی پور با اعلام اینکه حمایت های هیئت مدیره و همچنین پیش بینی ها و تلاش مجدانه مدیرعامل موسسه و بسیاری از عوامل دیگر موجبات دستیابی به این موفقیت ها را فراهم آورده است، افزود: آنچه مسلم است کار بسیار زیادی انجام شده، اما مهم است بدانیم تا رسیدن به قله، راه باریک و پر پیچ وخم را در پیش داریم و برای حرکت در این مسیر، نیاز به ابزار قوی، دانش و آگاهی بالاتر و نیز افراد توانمندتر خواهد بود.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزار کننده دومین دوره از جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار گفت: با برگزاری این دست از جشنواره ها، مسائل و مباحث خود را پیگیری و رسیدگی می کنیم و به شکلی علمی، در جهت پیشبرد و تعالی سازمان حرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: می بایست این اتفاقات ادامه دار باشد تا روزی بتوانیم از تک تک این مقالات و پژوهش ها، استفاده کاربردی کنیم که اگر اینگونه باشد، این پژوهش ها چراغ راهی جهت عبور از مسیرهای تاریک و سخت خواهد بود، ضمن اینکه انسان های توانمندتری را برای رسیدن به قله خواهد ساخت.

فهیمی پور در پایان سخنان خود با اعلام خبر انتصاب محمدرحیم گلبداغی به سمت مدیریت شعب استان خراسان رضوی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اظهار داشت: با توجه به سیاست های موسسه و به دلایل متعدد، قطعا نیازمند تحرک و جنبش بیشتری هستیم که جابجایی برخی مدیران استان ها در همین راستا صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است: در مراسم باشکوهی پژوهشگران برتر، استانهای برتر در زمینه های جذب منابع قرض الحسنه، ضریب سهم از شبکه بانکی، خدمات الکترونیک بانکی، خدمات الکترونیکی تراکنشها، سرانه منابع مشتریان و استان نمونه پژوهشی در دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل محترم، محمدرضا جهانی رئیس هیئت مدیره، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل معرفی و از آنان تقدیر شد.

خاطر نشان می سازد در حاشیه دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های، نمایشگاه دستاوردهای شش سال تلاش مدیران و کارکنان موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه افتتاح شد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب