امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19153 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای توسعه ورزش همگانی صورت گرفت؛

تفاهم همکاری سازمان ورزش شهرداری و فدراسیون تکواندو

خبرایران: در نشست مشترک پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو و رضایی، رییس سازمان ورزش بر ضرورت توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و آموزش تاکید شد.
تفاهم همکاری سازمان ورزش شهرداری و فدراسیون تکواندو

به گزارش خبرایران، در این دیدار رییس سازمان ورزش شهرداری تهران فرهنگ‌سازی را نخستین گام نهضت ورزش همگانی برشمرد و گفت: ورزش همگانی بدون توجه به فرهنگ‌سازی، عقیم می‌ماند.

رضایی ضمن تشریح اقدامات سازمان ورزش در حوزه ورزش همگانی در بخش محلات پایتخت به استقبال 95 درصدی قشر نوجوان و جوان کشورمان از حضور در عرصه ورزش سخن گفت و افزود: استقبال از رشته‌های رزمی نیز بی نظیر است.

به گفته وی، برگزاری برنامه‌های ورزشی توام با آموزش و استعدادیابی ورزشی اقدامی موثر برای تقویت ورزش حرفه ای خواهد بود.

پولادگر از اقدامات شهرداری در راستای همگانی کردن ورزش و تعامل با فدراسیون های ورزشی تشکر کرد و گفت: بدون شک ورزش همگانی بستر مناسبی برای بروز و ظهور استعدادهای ورزشی است.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ادامه داد: همکاری فدراسیون‌های مختلف با شهرداری ها، پایه‌های ورزش قهرمانی را مستحکم می‌کند چراکه ورزش محلات فرصتی مغتنم برای استعدادیابی به شمار می‌رود و می‌تواند در خدمت ورزش قهرمانی قرار گیرد.

در این دیدار صمیمی حکم انتصاب پولادگر به عنوان رییس انجمن تکواندو سازمان ورزش شهردرای تهراناز سوی رضایی به وی اهدا شد.

نشست مشترک روسای سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون تکواندو روز 7 دی ماه در محل دفتر رییس فدراسیون تکواندو انجام پذیرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب