امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19164 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار برگزیدگان کنگره شعر اشراق با مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

خبرایران :جمعی از برگزیدگان کنگره شعر اشراق در مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در شهر قم با مدیرعامل موسسه اعتباری ملل دیدار کردند.
دیدار برگزیدگان کنگره شعر اشراق با مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

به گزارش خبرایران، جمعی از برگزیدگان کنگره شعر اشراق (شعرای طلاب برگزیده کشور) در شهر قم با مدیرعامل موسسه اعتباری ملل دیدار کردند.

این شاعران که در ایام اربعین با حمایت مالی موسسه اعتباری ملل به زیارت نجف اشرف و کربلای معلی مشرف شده بودند، ابتدا خاطرات خود را از این سفر تعریف و از حال و هوایی که این سفر معنوی برای آنها فراهم کرده بود مطالبی را بیان کردند. در ادامه از اینکه موسسه این امکان را برای آنها فراهم کرد تا بتوانند در ایام اربعین به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار حسنی مدیر مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم، در خصوص فعالیت‌های هنری مرکز مطالبی را ارائه کرد و از حجت‌الاسلام سیدامین جوادی در خصوص فعالیت‌ها و جشنواره‌های مختلفی که توسط این مرکز برگزار می‌شود تقاضای مساعدت کردند. پیشنهاد شد خاطرات و شعرهایی که در طول سفر یا بعد از آن از حال و هوای اربعین سروده شده، در قالب شعر اربعین جمع‌آوری و چاپ شود.

در بخش دیگری از این نشست مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ابتدا برای زائرانی که در ایام اربعین توفیق زیارت کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا را داشتند آرزوی قبولی زیارت و طاعات و عبادات کرده و از اینکه خداوند متعال و حضرت امام حسین (ع) این توفیق را نصیب موسسه کرد تا بتواند میزبانی شایسته برای شاعران برگزیده شعر اشراق باشد شکرگزاری کرد و افزود: از اینکه خادم شما بودیم خوشحالیم. انسان باید از این سفرها درس بگیرد و درسی که زائران از پیاده‌روی اربعین می‌گیرند عشق مردم به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ائمه اطهار است که با تمام وجود قابل حس و لمس کردن است؛ عشقی که نه قابل گفتن است نه به تصویر کشیدن.

جوادی ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای همه حاضران، در خصوص مشارکت موسسه در برنامه‌های مرکز گفت: این مرکز درخواست خود را مکتوب ارسال کنند تا پس از بررسی اقدامات لازم برای این کار فراهم شود.

در پایان این دیدار لوح تقدیری که توسط زائران کربلای معلی و نجف اشرف تهیه و به امضای آن‌ها رسیده بود به رسم یادبود و سپاسگزاری تقدیم مدیرعامل موسسه اعتباری ملل شد.

در این دیدار سیدمرتضی بکاء عضو هیات‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات و مهدی ابهری معاون اداری و توسعه منابع انسانی مدیرعامل موسسه را همراهی کردند.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب