امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19196 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای دستیابی به اهداف آسمان آبی زمین پاک انجام شد؛

اجرای طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدا در مجتمع های مسکونی منطقه 15

خبرایران :در راستای دستیابی به اهداف آسمان آبی زمین پاک و طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدا در شهرك ها و مجتمع هاي مسكوني بزرگ ( 50 واحدي و بیشتر) منطقه اجرا شد.
اجرای طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدا در مجتمع های مسکونی منطقه 15

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، حکمتی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح در راستاي تدابير مدیریت ارشد شهری و ضرورت جلب مشاركت شهروندان در اجراي طرح تفكيك پسماند از مبداء و لزوم تعيين اولويت گروه هاي هدف برگزار می شود.

وی با اشاره به سكونت تعداد كثيري از شهروندان در شهرك ها و مجتمع هاي مسكوني بزرگ خاطر نشان کرد: با توجه به اهميت برقراري شيوه هاي صحيح و بهينه مديريت پسماند با  ارائه خدمات متقابل ، جهت دستیابی به مشاركت حداكثري شهروندان شهرك ها و مجتمع هاي مسكوني بزرگ، اداره مديريت پسماند اين منطقه با همكاري ساير ادارات خدمات شهري، فضاي سبز، زيبا سازي، ساماندهي و شهرداري ناحيه 2 طرح جهادي كوچه به كوچه را در مجتمع هاي مسكوني نصر اجرا کردند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این طرح ضمن ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به کلیه ساکنین مجتمع؛ تعداد 100 عدد مخزن 240 ليتري مخصوص پسماند خشك (كدگذاري شده) به واحدهاي مسكوني تحویل داده شد.

حکمتی پور یادآور شد: در راستای اجرای طرح کوچه به کوچه علاوه بر مباحث تفکیک پسماند از مبدا؛ همچنین لايروبي انهار، پاكسازي معابر،  رسيدگي به فضاي سبز محدوده نیز با حضور مسئولین ذیربط اجرایی شد. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب