امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19204 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تخفیف صددرصدی صدور پروانه در بافت های فرسوده منطقه 10/ 9 دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و نفوذ ناپذیری مردم ایران

خبرایران : صدور پروانه ساخت و ساز، انشعابات آب و فاضلاب، گاز و برق در بافت های فرسوده منطقه 10 تخفیف صددرصدی دارد.
تخفیف صددرصدی صدور پروانه در بافت های فرسوده منطقه 10/ 9 دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و  نفوذ ناپذیری مردم ایران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهدی صفدری با اعلام این خبر گفت: علاوه بر بسته های تشویقی در نوسازی بافت های فرسوده که از سوی سازمان نوسازی شهر تهران ارائه می شود تخفیف صددرصدی صدور پروانه ساخت و ساز انشعابات آب و فاضلاب، گاز و برق هم اعمال خواهد شد تا مالکان برای نوسازی به ویژه تجمیع تمایل بیشتری داشته باشند.

 

9 دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و  نفوذ ناپذیری مردم ایران

مراسم گرامیداشت روز حماسه ساز 9 دی در مسجد لولاگر منطقه 10

با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 و مسجد لولاگر مراسم ویژه گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، شب گذشته با حضور حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، عباس بابازاده شهردار منطقه و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری در مسجد لولاگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مراسم ویژه ۹ دی، سه شنبه هفتم دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد لولاگر واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی برگزار ‌شد. در این برنامه امام جمعه موقت تهران خنثی سازی جریان فتنه را منشعب از ژرف اندیشی و درایت والای رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: هدف منافقین کوردل که با ظاهری خوب و پسندیده به میدان آمده بودند خشکاندن ریشه اسلام و دین بود که این جریان با بصیرت رهبر معظم انقلاب و بیداری و ولایت مداری مردم خنثی شد.

وی با اشاره به سخن گهربار رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  که "انقلاب ما ادامه راه انبیاست" شخصیت والا و برجسته آن امام بزرگوار و تدابیر ایشان را برگرفته از نیروی خدادای برشمرد و افزود: سخنان امام راحل نیز الهام الهی بود و همین امر موجب اثرگذاری و توفیق روز افزون انقلاب شد.

حجت الاسلام صدیقی بصیرت، ولایت مداری و نفوذ ناپذیری مردم ایران را عامل اصلی سربلندی کشور در عرصه های مختلف برشمرد و یادآور شد: فتنه گران همیشه و در هر زمانی حضور دارند و لبیک به ندای رهبر معظم وظیفه همگانی است و باید پشتیبان و حامی نظام باشیم تا آن را با صحت و سلامت به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.

 

این گزارش می افزاید در خاتمه این مراسم از جانباز 70 درصد حوادث فتنه 88 توسط شهردار منطقه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است مسجد لولاگر از جمله اماکن مقدسی بود که در ایام فتنه سال ۸۸ مورد هتک حرمت قرار گرفت و ملقب به مسجد فتنه ستیز شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب