امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19207 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در بودجه ۹۳

خبرایران: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در نیمه اول سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این بانک به بخشهای مختلف تعاون پرداخت شده است
افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در بودجه ۹۳

ماشاءلله عظیمی با ا شاره به عملکرد بانک توسعه تعاون  اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ا ز سوی این بانک به بخشهای مختلف تعاون پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه این میزان پرداخت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰درصد افزایش دارد، گفت: این تسهیلات در بخشهای کشاروزی ۴۱ درصد و مابقی به ترتیب در بخشهای صنعت و خدمات و بازرگانی پرداخت شده است.

وی در مورد رفع موانع و مشکلات ضمانتهای تعاونگران برای دریافت تسهیلات تصریح کرد: با مشارکت صندوق ضمانت تعاون بخش زیاد یا ز وثایق تعاونگران برای دریافت تسهیلات حل شده است.

عظیمی تاکید کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، برای تعاونگرانی که امکان وثیقه گذاری ملکی ندارند، کار را تسهیل کرده و ضمانت میک‌ند و با این موضوع بسیاری از مشکلات حل شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در موردا فزایش سرمایه ا ین بانک بیان داشت: طی کارگروهی ا فزایش سرمایه بانک و دیگر بانکها باید در هیات دولت مطرح شود، تا در بودجه سال آینده دولت این افزایش لحاظ شود.

وی افزود: همچنین در سند چشم انداز بخش تعاون این افزایش سرمایه برای بخش تعاون دیده شده است و برای بودجه سال ۹۳ تمهیداتی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیش بینی خواهد شد.

به گفته عظیمی، اکنون سرمایه بانک توسعه تعاون ۵۳۰ میلیارد تومان است که نیازهای بخش تعاون را تا حدودی پوشش می دهد و اکنون در حال احصا کردن نیازهای این بخش هستیم تا بتوان اولویت بندی و

برنامه ریزی کرد.

وی در خصوص الکترونیکی شدن فعالیتهای تعاونیهای مصرف و پیوستن به شبکه شتاب بانکی؛تصریح کرد: تسهیلات لازم برای ا تحادی هها و تعاونیهای مصرف با مشارکت وزارت تعاون کار و رفاه قائل شدیم و بانک نیز زیرساخت لازم را برای تحت پوشش قرار دادن انجام داده تا به مرور این کار اجرایی شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب