امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19216 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 17؛

مراحل احداث بوستان 2000متری در محله زمزم آغاز شد

خبرایران:مهدی عباسی گفت: کارگاه سابق ایستگاه مترو زمزم در شهرداری ناحیه 2 که محلی برای تخیله زباله شده بود برای ساخت بوستان انتخاب و مراحل احداث آن شروع شده است.
مراحل احداث بوستان 2000متری در محله زمزم آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مهدی عباسی شهردار منطقه 17 ضمن اشاره به آغاز به کار احداث بوستان جدیدی در محله زمزم اظهار داشت: چند سال پیش زمین کارگاهی به مساحت 2000 متر مربع برای ساخت ایستگاه مترو زمزم در محله زمزم در نظر گرفته شده بود. پس از بهره برداری و راه اندازی مترو در شهرداری ناحیه 2، این مکان به محل تخلیه زباله تبدیل شده بود که با تصمیم مدیریت شهری مراحل ساخت آن آغاز شده است و ان شاءالله به زودی در این مکان بوستان جدیدی افتتاح خواهد شد.

عباسی افزود: ساخت مقبره شهدای گمنام بوستان ابوذر به تازگی به اتمام رسید و در این هفته 5 «تلاور بانگ» به 2 مسجد فعال در ناحیه 2 اهدا شد.

وی با تاکید بر بهسازی چندین نهر در محلات زمزم و گلچین گفت: بهسازی و لوله گذاری برای انتقال آب های سطحی، روان و دست بالا و هدایت آن به سمت بزرگراه جوانه در این هفته انجام شد. تعدادی از خیابان ها نیز در محلات گلچین و زمزم به مساحت 600 متر روکش آسفالت شد.

وی با بیان جمع آوری نهر سر پوشیده خیابان زمزم تصریح کرد: این نهر به مساحت 300 متر به دلیل شیب نامناسب و تولید بوی نامطبوع، برای شهروندان ناهنجاری ایجاد کرده و با تجمع زباله ها در مسیر نهر منظر شهری را از زیبایی در آوره بود. بنابراین بهسازی این نهر در دستور کار قرار گرفت و نهر «کانیو» بر روی آن ساخته می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب