امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19219 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای کارگران فضای سبز و بوستان ها؛ واحد سیار درمانی در بوستان رازی دایر شده است

خبرایران:تمامی کارگران فضای سبز و بوستان های منطقه 11 در طرحی که با همکاری شرکت شهر سالم و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 آغاز شده؛ به صورت رایگان در بوستان رازی معاینه پزشکی می شوند.
برای کارگران فضای سبز و بوستان ها؛ واحد سیار درمانی در بوستان رازی دایر شده است

امیر حسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11ضمن اعلام این خبر گفت: برای ارتقای سلامت کارگران؛ روزانه 45 نفر از پرسنل کارگر منطقه در کلینیک واحد سیار درمانی مستقر در بوستان رازی تحت معاینه کامل پزشکی قرار می گیرند.
عساری همچنین در ارتباط با جزئیات این معاینات پزشکی افزود:چک آپ چشم، شنوایی سنجی، نوار قلب،تست ریه، آزمایش خون و سنجش قد و وزن از جمله خدمات پزشکی است که به پرسنل کارگر منطقه ارائه می شود.
به گفته عساری این برنامه تا پایان  معاینه پزشکی496  پرسنل کارگر منطقه 11  ادامه دارد.
همچنین محمد بزرگیان مسئول اجرایی کادر درمانی حاضر در بوستان رازی در تشریح ویژگی های طرح معاینه کارگران می گوید: طرح بررسی سلامتی کارکنان در شهرداری تهران همه ساله در سطوح کارمندی و کارگری ؛رایگان اجرا می شود . در این دوره برخلاف سال های گذشته که کارگران و کارمندان تحت پوشش باید خودشان به درمانگاه ها مراجعه می کردند ؛طرح با حضور پزشکان در مناطق در قالب واحدهای درمانی سیار برگزار می شود.این امر باعث شده کارگران بدون طی مسافت های طولانی و به راحتی به گروه درمانی دسترسی پیدا کنند و معاینه شوند.
وی با اشاره به پیش بینی شرایط لازم برای تکمیل معاینات و درمان های مورد نیاز کارکنان می گوید: گروه درمانی مستقر در بوستان رازی شامل پزشک عمومی ،چشم پزشک و متخصص گوش و حلق و بینی هستند که امکاناتی مانند دستگاه تست نوار قلب و آزمایشگاه برای انجام آزمایش های مورد نیاز کارگران دارند. چنان چه گروه درمانی در روند معاینات انجام آزمایش ها یا درمان های تکمیلی را برای کارگران ضروری تشخیص دهند ؛آن ها را با معرفی نامه های رسمی برای پیگیری روند درمان به درمانگاه ها و مراکز درمانی تحت پوشش شهرداری ارجاع می دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب