امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1925 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۳:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هدایت فیلم پخش 5 فیلم جشنواره فجر را به عهده گرفت؛

تلاش برای اکران نوروزی «خط ویژه» و «آتیش بازی»

خبرایران: قرارداد پخش 5 فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار،«خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی،«همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی،«اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری به هدایت فیلم واگذار شده است.
تلاش برای اکران نوروزی «خط ویژه» و «آتیش بازی»

به گزارش خبرایران، قرارداد پخش 5 فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار،«خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی،«همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی،«اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری به هدایت فیلم واگذار شده است.
 از این 5 فیلم جشنواره سی ودوم که هدایت فیلم پخش آنها را بر عهده گرفته است دو فیلم «شیار143» و «خط ویژه» توانستند سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را بدست بیاورند.

هدایت فیلم در تلاش است «خط ویژه» را که طبق پیش بینی‌ها از آن به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران 93 نام می‌برند به همراه «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی که محصول سال قبل این موسسه است، در اکران نوروزی روی پرده ببرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب