امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19285 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعزام تيم هاي وصول مطالباتي به شعب / ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي از سوي روساي شعب

خبرایران:سرپرست مديريت شعب اصفهان موسسه اعتباري ثامن با تشريح استراتژي ها در فرآيند وصول مطالبات، از اعزام تيم هاي دايره وصول مطالبات به شعب به منظور بررسي چالشها، و ارائه ي راهکارهاي براي بهبود و تسريع وصول مطالبات خبر داد.
اعزام تيم هاي وصول مطالباتي به شعب / ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي از سوي روساي شعب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن محمد هدايت در جلسه روساي شعب و دواير ستادي سرپرستي اصفهان عملکرد شعب را در جذب منابع مثبت ارزيابي کرد و با تقدير از تلاش همکاران گفت: در شرايط حساس و رقابتي فعلي، جذب منابع مالي نقش مهمي در پيشبرد اهداف ثامن دارد.
وي با تاکيد بر مصرف بهينه منابع و رشد متوازن در تمامي شاخص ها به همکاران توصيه کرد به معرفي طرح ها و خدمات تسهيلاتي اهتمام ويژه داشته باشند.
سرپرست استان اصفهان ارتقاي بهره وري شعب را درگرو آموزش و توانمند سازي کارکنان جوان عنوان کرد و افزود: ساختارهاي تيمي به عنوان اصلي گريزناپذير در مديريت و کنترل شعب بايد محور اصلي فعاليت ها باشد.
هدايت در انتها نيروي انساني را سرمايه اصلي سازمان دانست و خواستار اشاعه فرهنگ مشارکتي و ايجاد محيطي خلاق و کارا در تمام شبکه شد.

 

ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي از سوي روساي شعب
سرپرست مديريت شعب مازندران موسسه اعتباري ثامن نقش روساي شعب در پيشبرد اهداف ثامن را تعيين‌کننده دانست و بر ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي تأکيد کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن قربان اصغري آقمشهدي تمرکز و انگيزه را در انجام صحيح و متعهدانه وظائف سازماني بسيار مؤثر دانست و روساي شعب را به ايجاد فضايي مناسب و صميمانه براي همکاران دعوت کرد.
اصغري با اشاره به ظرفيت‌هاي بالا استان مازندران افزود: بايد از ظرفيت‌ها و فرصت‌ها حداکثر بهره‌برداري را کرده تا اهداف ثامن محقق شود.
معاون سرپرستي مديريت شعب مازندران دلايل ايجاد مطالبات را به ايجاد مطالبات قبل و بعد از اعطاي تسهيلات تقسيم‌بندي کرد و گفت: رعايت نشدن دستورالعمل‌هاي سازمان، نبود اعتبار سنجي دقيق، نقصان فرم‌هاي تسهيلاتي و هويتي، اخذ نکردن وثايق در چارچوب قوانين، پيگيري نبودن به‌موقع و اطلاع‌رساني نکردن مناسب به ضامنين دلايل ايجاد مطالبات قبل و پس از اعطاي تسهيلات است.
وي با عنوان اينکه از محل پرداخت تسهيلات بايد سود موسسه را تضمين شود، پرداخت تسهيلات کارشناسي شده موجب جلوگيري از مطالبات معوق و سودآوري موسسه دانست.
عارف اسلامي ديگر معاون سرپرستي مديريت شعب مازندران پيرامون اهميت تصميم‌گيري و نقش آن در مديريت شعب گفت و افزود: شناسايي مشکلات، برنامه‌ريزي براي رفع آن و تصميم‌گيري به‌موقع در تحقق اهداف ضروري است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب