امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19306 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر سراییان اعلام کرد؛

مناطق مخابراتی تهران و البرز، دو قطب ارتباطی مهم کشور هستند

خبرایران: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دو منطقه تهران و البرز به لحاظ وسعت و تمرکز جمعیتی، بخش مهم و قابل توجهی از حجم ترافیک مخابراتی را تشکیل می دهند.
مناطق مخابراتی تهران و البرز، دو قطب ارتباطی مهم کشور هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر سراییان، مدیرعامل شرکت که در همایش امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار در منطقه البرز سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: ظرفیت منطقه البرز در حوره ارتباطات بالاست، از اینرو باید به کارهای توسعه ای در این استان سرعت ببخشیم.
وی به صنعتی بودن منطقه البرز اشاره کرد و افزود: البرز با وجود کارخانجات صنعتی که دارد قطعا نیازمند خدمات ارتباطی قابل توجهی ست که باید با تعامل با این بخش، نیازهای آنان را برطرف کنیم.
دکتر سراییان از منطقه البرز به عنوان یک منطقه مهاجر پذیر و استراتژیک یاد کرد و اظهار داشت: البرز به عنوان قطب مهم اقتصادی در کشور همواره شاهد مهاجرت به این بخش بوده و لازم است بر این اساس، با یک شبکه قوی نیازهای ارتباطی این بخش خصوصا مسافران عبوری به خوبی تامین شود.
مدیرعامل ش کت مخابرات ایران، به لزوم تکمیل شبکه فیبرنوری در مناطق صنعتی و تجاری البرز اشاره کرد و گفت: همزمان با توسعه شبکه فیبرنوری باید ارایه سرویس و محتوا انجام شود.
وی، پرداختن به نگرش و روش های نوین بر اساس نوع فناوری روز را امری ضروری دانست و افزود: اگر می خواهیم موفقیت صد در صدی در ارایه خدمات داشته باشیم باید خود را با فرآیندها و راهکارهای جدید تطبیق دهیم.
دکتر سراییان، نحوه ارایه خدمات در استان های تهران و البرز را تاثیرگذار در کل ارتباطات کشور دانست و تاکید کرد: به لحاظ تمرکز جمعیت در این دو استان، روند توسعه خدمات با تمرکز به فیبرنوری اگر سریع تر انجام شود، مسلما تاثیر خوبی در ارتباطات کل کششور خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در ادامه به لزوم هوشمندی در سرمایه گذاری پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر در استفاده از فناوری های جدید با مطالعه دقیق و به موقع وارد شویم، در واقع هوشمندانه سرمایه گذاری کرده ایم.
وی در ادامه افزود: شرکت مخابرات ایران با پروژه هایی که در دست دارد به زودی یک شبکه قوی و مدرن در اختیار خواهد داشت.
دکتر سراییان، به سفارشی سازی نیازهای مشتری اشاره کرد و افزود: امروزه مشتری می تواند کالا و محصول مورد تقاضای خود را با سلیقه خود سفارش دهد، ما نیز باید در حوزه ارتباطات، مشتری هر نیازی که دارد برآورده سازیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود، به بیان لزوم مستقل شدن منطقه البرر در تقسیم بندی جغرافیای مخابراتی پرداخت و گفت: تبدیل شدن مخابرات البرز به عنوان یک منطقه مستقل می تواند با ایجاد یک انگیزه، سکوی پرشی برای ارتقا برند در این منطقه باشد.
گفتنی ست، همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شش کت مخابرات ایران، با حضور دکتر سراییان، مدیرعامل و مهندس وصلی و مهندس تراکمه اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران و مدیران مناطق تهران و البرز امروز، سه شنبه 14 دی ماه 95 برگزار و این جلسه با حضور مدیران شرکت ارتباطات سیار ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب