امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19317 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

الهام نامی خبرداد؛

مخاطب از دیدن کاراکترم غافلگیر خواهد شد

خبرایران:الهام نامی بازیگر فیلم «چراغ های ناتمام»گفت: مخاطب بعد از تماشای فیلم «چراغ های ناتمام» از دیدن کاراکتری که بازی می کنم، غافلگیر خواهد شد.
مخاطب از دیدن کاراکترم غافلگیر خواهد شد

فیلم «چراغ های ناتمام» آرمان های نویسنده ای را در فضایی عاشقانه روایت می کند. در این فیلم سینمایی که از جمله آثار متقاضی در جشنواره فیلم سی و پنجم فجر می باشد، چهره هایی شناخته شده ای همچون مجید صالحی و شقایق فراهانی و استاد داریوش ارجمند در کنار جوانانی چون حسین مهری و الهام نامی نقش آفرینی می کنند. الهام نامی اگر چه در فیلم «چراغ های ناتمام» ایفاگر یکی از نقش های مکمل است اما در گفتگوی انجام شده درباره ویژگی های متفاوت حضورش در این فیلم عنوان کرد: نقشی که در فیلم «چراغ های ناتمام» بازی می کنم شاید به لحاظ کمی چندان زیاد نباشد اما ارزش های نقش و قالب های متفاوتی که در آن بازی می کنم، نکته متفاوتی در کارنامه کاری ام خواهد بود. جذابیت نقش برایم تداخل میان خیال و واقعیت است؛ شخصیتی که همه زندگی اش در خیال نویسنده می گذرد. همیشه دوست داشتم در نقش هایی بازی کنم که گریم ها و شخصیت های متفاوتی داشته باشد و شخصیت «شهربانو» که در فیلم «چراغ های ناتمام» بازی می کنم این ویژگی ها را دارد.» وی ادامه داد: « البته در سابقه تئاتری ام این که چند شخصيت را به طور همزمان با بازه های متفاوت سنی از يك شخصيت واحد ایفا كنم پيش آمده بود، به عنوان مثال در نمايشی كه امسال در جشنواره تئاتر فجر با عنوان «پرسه های موازی» دارم به عنوان بازيگر با 2 نقش كاملا متفاوت در يک اثر حضور دارم اما در سينما به دليل خصيصه دوربين و نزديكی اش به بازيگر ماجرا پيچيده تر و ترسناک است چون كوچكترين كنش و واكنش بزرگتر از آنچه در واقعيت است به نظر می رسد و اين كار بازيگر را سخت می كند. به هر حال من امسال در جشنواره های تئاتر و فيلم فجر آثاری را دارم كه نهايتا بايد مخاطب آنها را بپسندد و مهم تر اين كه باورشان كند.

الهام نامی که سابقه حضور در تئاتر و تلویزیون را دارد درباره نحوه ورودش به پروژه سینمایی «چراغ های ناتمام» گفت: «من پیش از این تجربه بازی در 3 فیلم سینمایی را داشتم و از طریق شهرزاد عقیقی طراح چهره پردازی فیلم که مرا از فیلم «تابو» می شناخت به این پروژه اضافه شدم و سعی کردم از طریق مشورت با کارگردان و همراهی عوامل فیلم با نقش بیشتر آشنا شوم.» بازیگر فیلم «چراغ های ناتمام» ادامه داد: «جدا از تمرینات و تلاش هایی که برای بهتر بازی کردن داشتم، طراحی چهره پردازی هم به من برای قرار گرفتن در قالب نقش کمک کرد. چون من 3 مقطع مختلف را در این فیلم بازی کردم و هنگامی که گریم دوران پیری خودم را دیدم شگفت زده شدم و به نظرم مخاطب هم بعد از تماشای فیلم «چراغ های ناتمام» از دیدن کاراکتری که بازی می کنم، غافلگیر خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» درباره همکاری با بازیگران مطرحی چون داریوش ارجمند و شقایق فراهانی و مجید صالحی گفت:«برایم حضور در جمع بزرگان بسیار خوشحال کننده بود و از همکاری با این گروه واقعا لذت بردم و همکاری خیلی خوبی داشتیم.» الهام نامی ادامه داد: «در مجموع شرایط خوبی در زمان تولید فیلم وجود داشت. گروهی جوان و با انرژی در این فیلم همکاری می کردند که تنها به کار فکر می کردند و هیچ حاشیه ای وجود نداشت و این همه انرژی و حساسیت اعضای گروه برایم جالب بود.»

الهام نامی در پاسخ به این که بازی اش در فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» چه تاثیری در آینده کاری اش خواهد داشت، عنوان کرد: « من در «چراغ های ناتمام» تجربه خاصی داشتم و حضور در 3 مقطع زمانی با گریم ها و بازی متفاوت برایم چالش بزرگی بود. به همین دلیل فکر می کنم نتیجه کار خوب شده باشد. انشاء الله که زحمات آقای سلطانی و بچه های گروه در جشنواره فجر و در زمان اکران دیده شود و شرایط خوبی برای فیلم اتفاق بیفتد، چون فیلم «چراغ های ناتمام» فیلم با ارزشی است و لیاقت دیدن شدن را دارد.         

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب