امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19333 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران اعلام کرد؛

دولت در زمینه برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب سیاست‌گذاری کند

خبرایران : معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه دولت باید در راه برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب سیاستگذاری کند، گفت: دولت باید به دستگاه های ذیربط خود اعلام کند تا برای برگزاری نمایشگاه از مجموعه شهرآفتاب استفاده کنند.
دولت در زمینه برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب سیاست‌گذاری کند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب، محسن نسج همدانی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل درون شهری که در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: تبریک می‌گویم به شهرداری تهران به خاطر راه اندازی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب که با این اقدام دغدغه شهر تهران را برای نیاز به چنین محیطی برطرف کرده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران خیلی زودتر از این ها به چنین مرکزی برای برگزرای نمایشگاه نیاز داشت، گفت: توصیه می‌کنیم که مرکزها و سازمان های دست اندرکار در برگزاری نمایشگاه از محیط شهر آفتاب استفاده کنند، چون ظرفیت شهرآفتاب باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت باید در راه برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب سیاستگذاری کند عنوان کرد: دولت نباید کمک مستقیمی کند بلکه دولت باید سیاست گذاری کرده  و شهرداری اقدام کند.

همدانی  با اشاره به اینکه دولت باید به دستگاه های ذیربط خود اعلام کند تا برای برگزاری نمایشگاه از مجموعه شهرآفتاب استفاده کنند، گفت: به نظر شهرآفتاب جای خوبی است و می‌تواند برای صنعت نمایشگاهی مفید باشد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه نمایشگاه تهران کارایی خود را دارد و نمی‌توان آن را فعلا منتفی دانست گفت:  انتظار می‌رود که نمایشگاه های بزرگ و پربازدید در شهر آفتاب برگزار شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب