امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19384 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پنجمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب کوثر برگزار شد

خبرایران:پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب در محل سالن آموزش ساختمان حوزه مركزي آغاز بکار کرد.
پنجمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب کوثر برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب با حضور سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی ، ابوالفضل محمودي  مشاور مدیرعامل در امور نظارتي و بانكي ، شعباني مدير توسعه آموزش ،گرانمايه سرپرست مديريت داخلي و روسای جدید شعب در محل سالن آموزش ساختمان حوزه مركزي آغاز بکار کرد.

ابوالفضل محمودی مشاور مدیرعامل در امور نظارتي و بانكي گفت: روسای شعب مدیران عملیاتی موسسه محسوب می شوند.

محمودی با اشاره به موضوعات نظارتی و اهمیت پیشگیری از تخلفات در نهادهای مالی  اظهار داشت: روسای شعب علاوه بر مسئولیت اجرایی،وظیفه نظارتی نیز بر عهده دارند. برای اعمال نظارت بر عملکرد همکاران خود در شعبه،نیازمند بالابردن سطح معلومات و مطالعه مقررات بانکی می باشید.

 مشاور مدیرعامل در امور نظارتي و بانكي تصریح کرد : در حوزه نظارت ، نقش پیشگیری پررنگ تر از کشف است.  پیشگیری از اشتباهات و تخلفات احتمالی از وارد شدن خسارت مادی و معنوی به شعبه و موسسه جلوگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روسای جوان شعب موسسه گفت : در کنار توجه کافی به مسائل کاری باید به مسائل اخلاقی نیز در برخورد با کارکنان و مشتریان توجه لازم داشته باشید.

در ادامه سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی  نیز گفت:شما عزیزان نسل اول روسای شعب جوان در موسسه می باشید و خود را باید به لحاظ مدیریتی  و ارتباطات سازمانی تقویت کنید.

وی نزدیکی ستاد فکری و ستاد اجرایی را از ارکان اصلی و اساسی در برنامه های توسعه ای این معاونت برشمرد.

بر اساس این گزارش؛در پنجمین دوره توجیهی – تخصصی روسای شعب  بیش از 2600 نفر ساعت آموزش تخصصی در زمینه های خط مشی موسسه، مشتری مداری، خدمات نوین بانکی، الزامات حقوقی موسسات اعتباری، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب