امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19388 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مراسم معارفه مدیر کل جدید دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران

خبرایران:مهندس عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران در مراسم معارفه حسنعلی ذوالفقاری بعنوان مدیر کل جدید دفترروابط عمومی ،بر نقش مهم روابط عمومی در تعامل و ارتباط با ذی نفعان مشتریان و همکاران تاکید کرد.
برگزاری مراسم معارفه مدیر کل جدید دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران

به گزارش خبرایران، دراین مراسم که با حضور مهندس کاظمی معاون تجاری،مهندس بیدخام مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران، مهندس علی بیگی مدیر کل دفتر مدیرعامل، مهندس ستوده مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات، مهندس موسوی مدیر کل دفتر حراست، کرمی مدیر کل دفتر نوسازی وتحول اداری و ادیبی مدیر کل دفترحقوقی و روسای ادارات و کارشناسان دفتر روابط عمومی ، 19 دی ماه در اتاق کنفرانس ساختمان هفت تیر برگزار شد ، مهندس عرب هاشمی  ضمن تقدیر از تلاش های مهندس بیدخام در دوران تصدی مدیریت دفتر روابط عمومی مخابرات تهران و آرزوی موفقیت برای ذوالفقاری در سمت جدید گفت: با توجه به برنامه ره نگاشت و اهمیت مشتری باید ارتباط تنگاتنگ و موثری بین حوزه تجاری و روابط عمومی برقرار باشد.

وی افزود: روابط عمومی باید با تعامل خوب با اصحاب رسانه ها، با ارتباط آگاهانه با مشتریان و ذی نفعان و همکاران، تبلیغات حرفه ای و دریافت بازخوردها و نتایج آن، در ارتقای برند شرکت موثر باشد.

مهندس بیدخام مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران ضمن تشکر از مدیران قبلی دفتر روابط عمومی مخابرات تهران و همکاران این دفتر ،برای ذوالفقاری درسمت مدیر کل دفترروابط عمومی مخابرات منطقه تهران آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: در زمان تصدی وی در پست روابط عمومی مخابرات تهران تعامل سازنده با حوزه معاونت تجاری وجود داشت و تبلیغات مناسب متناسب با هدفمندی در تعامل با این معاونت انجام شده است.

ذوالفقاری مدیر کل دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران  نیز در سخنانی از حسن اعتماد مهندس عرب هاشمی تقدیر کرد و گفت: با عنایت به برنامه ره نگاشت و طرح یکپارچه سازی تلاش خواهیم کرد در حوزه های درون سازمانی و برون سازمانی ، مسئولیت های اجتماعی ، تبلیغات مناسب، حفظ مشتریان ، انجام امور نظرسنجی و دریافت بازخوردهای آن و حفظ و توسعه جایگاه برند مخابرات بکوشیم.

وی افزود: ارتقای واحد ارتباطات مردمی 2090 برای تعامل با مشتریان و حضور مدیران در سامانه پاسخگویی 2090 برای ارتباط بهتر با مشترکان و همکاران ،استفاده از  شبکه های مجازی برای معرفی محصولات ، مشارکت فعال در نمایشگاه ها و توجه به آموزش کارکنان روابط عمومی را ازمهمترین اهداف و برنامه های خود ذکر کرد.

وی به تلاش های دفترروابط عمومی در جشنواره های مختلف و کسب عنوان برتر اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مخابرات استان تهران موفقیت های چشمگیری در سیزدهمین کنفرانس ملی روابط عمومی و کسب سه عنوان در تبلیغات کمپین ها، روابط عمومی آنلاین و مسئولیت های اجتماعی شده و علاوه بر این، موفقیت در جشنواره روابط عمومی ها مخابرات سراسر کشور و دریافت تندیس مسئولیت اجتماعی از سوی دفتر ریاست محترم جمهوری از دیگر موفقیت های دفترروابط عمومی درسال جاری بوده است.

در این مراسم همچنین مهندس موسوی مدیر کل دفتر حراست، ادیبی مدیر کل  دفترحقوقی و کرمی مدیرکل دفتر نوسازی وتحول اداری در سخنانی از زحمات مهندس بیدخام تقدیر و برای ذوالفقاری درسمت مدیر کل دفترروابط عمومی آرزوی موفقیت کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب